Skocz do zawartości

canyon strrive AL 6.0 vs canyon spectral AL 6.0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

      Jestem kompletnie zielony w tym temacie mam doświadczenie w motocyklach zarówno enduro jak i sportowych. jednak kolega namawia mnie na pewne zmiany i teraz moje pytanie czy to są rowery warte swoje ceny i jakie istotne różnice są w tych modelach ? Używane będą weekendowo ale zgodnie z przeznaczeniem jednak do zwykłych wypadów również . Jak wygląda gwarancja, eksploatacja i jak podchodzi serwis w razie reklamacji czy innych rzeczy ?

 

 

Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Czy motocykle kupujesz nowe i na gwarancji? :)

Rower, to znacznie prostsze urządzenie. Na pewno dasz sobie radę.

Choćbyś trafił na sprzedawcę w 100% wywiązującego się ze zobowiązań gwarancyjnych, to i tak to musi potrwać. Jesteś 1-2 tygodnie w plecy.

Skoro jeździsz na motorach, to na pewno kumasz. Ma chodzić lekko, cicho, bez luzów, linki bez zacięć... i to wszystko. Jak coś jest nie halo, to trzeba zajrzeć i poprawić.

Odnośnik do komentarza

Tak to wszystko rozumie w senie podstawowego używania ale chodzi mi o to że są na pewno jakieś elementy na które trzeba bardziej uważać , i bardziej chodzi mi o techniczna opinie na temat podzespołów takich jak oś itp. a co do gwarancji sprzedawca sprzedawcy nie równy ale jeśli wyślą np. ramę to już nie którzy producenci robią problemy :/ No i czy ten model jest wart sporych pieniędzy ? Zdarza się ze można kupić coś lepszego :P 

Pozdrawiam

 

P.S

Fakt motorów nie kupuje nowych :)

Odnośnik do komentarza

Nie napisałeś zbyt konkretnie - do czego go będziesz używał, jakiej długości trasy, jakie prędkości zamierzasz osiągać?

Nie nastawiaj się na naprawy gwarancyjne, bo to zawsze jest bagno.

Bierz model o jak najprostszej konstrukcji, taki, w którym nie ma się co popsuć:)

W tej sytuacji konkretnie Ci nie doradzę, bo ja - znowu - nie kupuję nowych rowerów ;). Ostatni - 22 lata temu i nigdy więcej!