Skocz do zawartości

damka na miasto, lekka za ok.2000


Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory jeździłam truposzami ? które wprawdzie przemieszczały się z punktu A do B i nie stanowiły łatwego kąska dla złodzieja, ale komfortu jazdy nie zapewniały.

 

Aktualnie rower stanowi dla mnie główne źródło transportu do pracy i na zajęcia i nie chcę się zastanawiac czy dojadę na miejsce. Chętnie kupiłabym używany, ale boję się allegro i olx, bo nie znam się na rowerach. Może sa jakies strony www/ profile na fb na ktorych sprzedaja klasyczne, zadbane, uzywane rowery w dobrej cenie? Takie, w stanie "wsiadam i jade", a nie "to se Pani jeszcze wymieni" 

 

Rower musi spełniać 3 warunki:

-byc lekki (kolo 15kg najlepiej mniej) bo musze go po schodach wniesc, zwlaszcza nowy bo moge go szybko stracic na ulicy. 

-miec przerzutke w kole (w piascie, czy jak to mowicie, prosze wybaczyc za brak wiedzy) 3 starcza, nie jezdze po duzych wzniesieniach, ale czasem trzeba podjechac i bywa ciezko bez

- kola 28'' bo znalezienie zamiennika do tych mniejszych to jakas masakra

+ musi mi sie wizualnie podobac ?

 

z nowych zastanawiam sie nad 

https://www.bikester.pl/ortler-bricktown-rower-miejski-czerwony-559052.html 

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-creme-caferacer-lady-uno-2017-pd13639/

 

Bede wdzieczna za wszelkie uwagi/pomysly/sugestie. 

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza

1. Nikt nie sprzedaje używanego roweru dobrego. Zawsze coś tam mu dolega, ale wymienić jakąś pierdułkę zawsze będzie dużo taniej niż kupić nowy tej samej klasy. Wybór należy do Ciebie.

2. Piasty z przekładnią planetarną mają podobny zakres przełożeń niezależnie od ilości biegów. Tylko jeśli ich jest 3 - może Ci brakować biegów pośrednich. Za to np. 7-ki są cięższe i droższe. W 15 kg już na pewno się nie zmieścisz.