Skocz do zawartości

Rower Trekkingowy do 1200zł


Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego trekking a nie cross? Albo fitness?

Raczej z powodu obecności błotników i bagażnika. Fitness raczej będzie kiepski do jazdy po miejskich chodnikach a czasami krawężnikach. Z drugiej strony nie mam doświadczenia w jeździe którymkolwiek z tych modeli więc jeśli cross czy fitness będzie lepszą opcją do miasta i raz na tydzień/dwa tygodnie za miasto to czemu nie.

Odnośnik do komentarza

Chodzi mi o to ze budżet masz niski. Błotniki bagażnik lampki to wszystko możesz dokupić z czasem. Bagażnik na sakwy ci potrzebny? Jakieś długie wypady planujesz? W mieście bez amortyzatora spokojnie sobie poradzisz, ja w cross blokuje amortyzator w mieście czy na drogach pod miastem. Amortyzator to tez dodatkowy ciężar. Wszystko zależy od tego jak chcesz użytkować ten rower.

Odnośnik do komentarza

Tak z ostatniej mojej wizyty w Krakowie: jakie okolice? Jak to będzie jazda po bruku i po centrum (szyny tramwajowe), to nie bierz zbyt wąskich opon, bo można się u Was solidnie "przejechać", szczególnie w deszczową pogodę.

 

Ja stanę w obronie rowerów trekkingowych: jeśli planujesz używać sakw (bagażnik) i jazdę w niepogodę (błotniki), to lepiej już kupić rower wyposażony w te akcesoria, niż później dokupywać i nie zawsze z gwarancją, że będą idealnie pasować.
 

Z drugiej strony "goły" cross będzie miał lepsze podzespoły, niż trekking w tej samej cenie.

 

BTW jeżdżę na miejskim rowerze i byłem -- delikatne mówiąc -- sceptyczny do amortyzatorów, ale ile razy mnie wytrzęsło na bruku na starym mieście w Gdańsku, czy w ogóle na śniegu ubitym przez pieszych (szczególnie okolice przystanków), to zmieniłem zdanie. Kiedyś miałem coś w rodzaju syndromu operatora młota pneumatycznego -- polecam drogę zrobioną z płyt. ;-) Niemniej, w tańszych rowerach amortyzatory są kiepskie.

Odnośnik do komentarza