Skocz do zawartości

Rower 800- 1200 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Poszukuje roweru w podanym powyżej zakresie cenowym.

Rower bedzie użytkowany przeze mnie w różnych okolicznościach przyrody, na asfalcie, bruku czy też drogach polnych

Mam 175 cm wzrosu.

Moje oczekiwania:

Chcialabym, aby rower nie rozlecial sie przy pierwszych kilometrach jazdy i słuzył wiernie przez lata; byl wygodny, łatwy w serwisowaniu; Żeby byl jak najlzejszy w tym przedziale cenowym. Chcialabym go tez kupic gdzies w woj. Pomorskim (nie chce kupowac "pierwszego roweru" przez internet)

Proszeę doswiadczonych rowerzystow o jakies propozycje+ dlaczego taki ;)

Zastanawiam sie nad cross /mtb /gravel

W decathlonie, moja uwagę przykuł b'twin 340, natomiast zatanawia mnie troche jego slaby osprzet ( nie wiem czy w tym przedziale to standard, czy za ta kase mozna cos fajniejszego kupic). Zastanawiam sie takze nad btwinem triban 100 ( ale tego nie ogladalam)

Prosze o burze mózgów ;))

Odnośnik do komentarza

Tak na szybko. W tym przedziale cenowym trudno będzie złapać coś z osprzętem z półek od średniej w zwyż. Tył to pewnie Acera, może Alivio. Przód raczej podstawowy Tourney lub Acera. Widelec w tej cenie polecam sztywny. MTB w tej kwocie z MTB może mieć niewiele wspólnego. zobacz co wrzucił Łukasz w zestawieniu do 1500 i do 2000 i śledź wyprzedaże. Wybierz jeszcze jakieś modele i podrzuć to sprawdzimy. Jeśli Rockrider to raczej 520. Ten 340 to nic ciekawego i raczej przez lata nie będzie chciał służyć. Tym tribanem wg mnie po drogach polnych i bruku może być średnio wygodne. Trzebaby by się upewnić czy wejdą szersze kapcie.

Odnośnik do komentarza

Do jazdy jaką opisałeś dobry byłby rower typu cross. Może Orkan 3? Widelec z prostym amorem, ale w ofercie poniżej amor jest z blokadą z manetki. Co jest dodatkowym plusem. Sama blokada przekłada się na szybszą jazdę asfaltem, a manetka umożliwia blokowanie i odblokowywanie w czasie jazdy. Jeśli masz możliwość zwiększyć budżet o 100 to warto to zrobić ;]

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6928380752

Odnośnik do komentarza

Z oponami to nie wiem, ale to nie będą wielkie koszta, chociaż będą uzależnione od klasy/jakości opony i producenta (im lepsza opona i bardziej topowy producent tym drożej, ale znajdziesz też np po 40 zł za sztukę)

 

Jeśli chodzi o tarcze, to trzeba zadać pytanie sprzedającemu, bo w ofercie nie ma danych. Na stronie Rometa również. Tam stoi za ok 2100. Podejrzewam, że jakieś proste Tektro lub SH. Jak już się dowiesz jakie to hamulce to wtedy można poszperać w necie i poczytać. Zapewne do jazdy wyczynowej to one nie będą się nadawały ale do rekreacyjnej być może się będą OK. Trzeba się dopytać o model. Ja bym zadzwonił bo na @ rzadko odpowiadają wcześniej niż późno ;)

Odnośnik do komentarza

Ale chyba w takim przedziale v- brake byly by odpowiedniejsze?

Narazie chce nazbierac jako takich info, natomiast okreslonego roweru bede szukac gdzies w gdansku i okolicach, bo chce przrd zakupem obejrzec rower. Dlatego tutaj na allegro moze i byc w takiej cenie a w gdansku bedzie za duzoo wiecej.

Prosze o jakies opinie nt. Tribana 100, poniewaz jest on dostepny w decathlonie, ktory jest wkłasnie w gdansku ☺

Odnośnik do komentarza

Prosta rada, która często się sprawdza, jak zdecydujesz się na jakiś model, który będzie w sklepie stacjonarnym, a będzie droższy niż w sieci, śmiało ale kulturalnie targuj się o lepszą cenę :) 

Z vkami i tak i nie koniecznie ;] Trzeba wiedzieć jakie modele hamulców konkretnie porównujemy.

Wydaje mi się, że o którymś z wyższych modeli Tribana pisali w jednym z tematów, że wchodzą szersze opony. Jak tu nikt się w tej sprawie nie odezwie to podjedź do sklepu i podpytaj sprzedawcę. Może trafisz na jakiegoś obeznanego w temacie. 

Odnośnik do komentarza

Na YT jest test Trbana 100. To po prostu lekka i tania szosówka. Taka może trochę wybrakowana ale jednak.

Na polne drogi - cross, tak jak koledzy pisali powyżej. W tej cenie weź v-ki, tarcze będą bardziej kłopotliwe w obsłudze i droższe w serwisowaniu, a tego chcesz uniknąć.

Również w tej cenie lepszy sztywniak niż byle jaki amortyzator. Z drugiej strony zawsze ciut więcej komfortu.

Jak swego czasu pytałem w salonie o rower, który mnie nie zawiedzie przez cały rok to polecili mi ten: 

http://www.unibike.pl/flashgts.html

Wziąłem co prawda inny ale przebyte w międzyczasie kilometry podpowiedziały mi czego dokładnie potrzebuję...

Szukaj czegoś w podobnej konfiguracji.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...