Skocz do zawartości

Rekreacyjne MTB za ~1800


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, potrzebuję pomocy w znalezieniu idealnego rowera dla mnie. Rower chciałbym do jazdy po lekkim terenie jak i czasami po ścieżkach rowerowych (bardziej rekreacyjnie, "na luzie"). Cena około 1800zł. Do gustu przypadł mi Kross Hexagon R8 2017 ze względu (chyba) na najlepszy stosunek jakość/cena. Powiedzcie co o tym myślicie i czy może macie jakieś inne propozycje :)

Ps. Odrazu mówię że nie znam się za bardzo na rowerach

Odnośnik do komentarza

Co powiesz na Rockrider 540 za 1900 lub Kellys spider 10 2017 za 1880

 

Z wszystkich wymienionych najlepszy Rockrider. Ma amortyzator olejowy-sprężynowy XCR który coś tam amortyzuje. XCT to totalny chłam składający się ze sprężyn stalowych bez oleju, XCM w wersji HLO ma oprócz spręzyny tłumienie olejowe. XCR już się do czegoś nadaje.

http://bikestory.pl/sr-suntour-xcm-oraz-xcr/?doing_wp_cron=1502115165.5770161151885986328125

Jakby ucelować coś na 9-biegowym Shimano Alivio byłoby fajnie ale w tym budżecie chyba ciężko. Chociaż już się zaczyna sezon wyprzedaży.

Odnośnik do komentarza

Każdy producent ma jakieś niedoróbki. Jeden większe, drugi mniejsze. Najwięcej poczytasz o Krossach i rowerach z Decathlonu bo tych się sprzedaję najwięcej. Rowery montują ludzie, czasem montują je niechlujnie i trzeba poprawić. Z całym szacunkiem ale za 1800 nie możesz oczekiwać jakości z wyższej półki. A Decathlon ma tę zaletę że wszystko bez gadania naprawiają lub wymieniają. Kupiliśmy z kolegą szosówki z Decathlonu i zero problemów. Kupiłem potem szosókę synowi i miała niechlujnie skęconą korbę i niezrobioną regulację przerzutek. Poprawili. 

Odnośnik do komentarza