Skocz do zawartości

Fitness/Grave do 4 tysięcy zł.


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego porządnego roweru. Jestem niestety "zielony" w temacie ale po wstępnym ogarnięciu tematu, chciałbym zakupić rower typu fitness lub grave. Jeździć będę głównie po mieście z okazyjnymi wypadami za miasto na asfalt, drogi szutrowe ale może się zdarzyć krótka trasa ubitą leśną ścieżką. Zaciekawiły mnie na razie modele Cube SL Road Pro 2017, Cube SL Road Race 2017 ( z promocji)

Giant FastRoad SL 1 i Merida Speeder 300. Chciałbym za te pieniądze kupić możliwie najlepszy rower za tą cenę który posłuży mi przez długie lata. Prosiłbym o uwagi odnośnie wybranych przeze mnie modeli oraz propozycje lepszych jeśli się znajdą :P

Odnośnik do komentarza

Na Gravel 4000 trochę na styk. Np. Specialized Diverge Sport kosztuje wywoławczo 4500. Proponowałbym też rozważyć Triban 540 z Decathlonu, który akceptuje opony do 35 i ma bardzo dobry osprzęt Shimano 105. Pytanie tylko czy jesteś w stanie zaakceptować bardziej pochyloną pozycję jaką wymusza rower szosowy. Miałem wysokiej klasy fitnessa ale pozbyłem się go bo zdecydowanie wolę rower z kierownićą szosową. Fitness da bardziej wyprostowaną pozycję i prostą kierownicę ale będzie gorszy do jazdy długodystansowej bo raz że ma mniej pozycji dla rąk na kierownicy a dwa że trudno się na nim ukryć przed wiatrem przez brak dolnego chwytu jaki ma się na kierownicy szosowej. Do miasta jest niezły.

Odnośnik do komentarza