Skocz do zawartości

kross level b6 - montaż tylnego koła


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie odnośnie montażu tylnego koła w rowerze Kross level b6 z 2016 roku. Po zamontowaniu tylne koła, koło stoi krzywo względem osi roweru i toru jazdy. To znaczy koło jest przesunięte w lewą stronę (strona tarczy hamulcowej).  Szczelina z lewej strony, między ramą a kołem wynosi około 1 cm, a szczelina z prawej strony, między ramą a kołem wynosi około 3 cm. Czy w tym rowerze tak powinno być czy coś jest nie tak z ramą? Rower kupiłem w lutym tego roku wiec świeżynka.

Linki ze zdjęciami po montażu koła:

lewa strona: https://zapodaj.net/bdaf46e839616.jpg.html

 

prawa strona: https://zapodaj.net/da63760be1e65.jpg.html

 

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrwiam.

Odnośnik do komentarza

Leży idealnie w mocowaniach. Tak zamontowane zostało w serwisie. Próbowałem zamontować je jeszcze raz, ale cały czas ustawia się tak samo. Moge je ustawić symetrycznie, ale tylko po siłowym przesunięciu koła, ale wtedy blokje mi sie tarcza hamulcowa w zacisku. I chyba nie powinienem używać siły przy montażu, zeby koło stało prosto.

Odnośnik do komentarza

Sam jestem ciekaw jak to się skończy. Toczę długie dyskusje z kolegami, którzy łajają mnie za nie popieranie polskich firm. Ale ja po prostu chciałbym popierać dobrą jakość. Wykonania, obsługi posprzedażnej itd. Z wszystkich głosów, które mnie dochodzą nie mogę w związku z tym zaliczyć firm Kross i Romet do firm dobrych jakościowo. Kolega już połamał dwie ramy Krossa. Po długich walkach mu wymienili. Ale Krossa już z pewnością nie kupi. Co nie znaczy że nie ma zadowolonych użytkowników. Inny kolega ma Krossa R7 i jest bardzo zadowolony. To że odstaje od reszty bo ma za ciężki rower mu nie przeszkadza :)

Odnośnik do komentarza

Też chciałem wesprzeć polska firmę i kupiłem polski rower i za cenę 3500 zł oczekiwałem dobrej jakości produktu, ale niestety się przeliczyłem. Za radą zagłębiłem się w temat i sprawa krzywych ram Krossa pojawia się od 2012 roku. Przykre jest to, że nic z tym przez tyle lat nie zrobili. Także zobaczymy jak podejdą do sprawy. Zdam relacje jak dostane odpowiedź po oddaniu roweru do reklamacji.

Odnośnik do komentarza

Po wizycie w dobrym serwisie okazało się, że rama, NA SZCZĘŚCIE, jest prosta. Za to koło jest przeciągnięte na szprychach w lewą stronę i trzeba nowe koło ponownie wycentrować. Na szczęście to już jest mały problem i uniknę walki z serwisem Krossa.

Dziękuję za podpowiedzi i szerokości, przyczepności życzę ;)

Odnośnik do komentarza

W serwisie, a panowie znają się na rzeczy, mówią, że właśnie nie koniecznie występuje bicie, bo koło/obręcz jest proste, tyle, że przeciągnięte. Wiem już też, że będzie trzeba wymienić piasty, ponieważ te, które fabrycznie stosuje Kross, nie są najlepszej jakości. To już jednak może poczekać i pewnie wymienię całe koła z obręczami.

Jeszcze raz Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...