Skocz do zawartości

AdamO

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia AdamO

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. W serwisie, a panowie znają się na rzeczy, mówią, że właśnie nie koniecznie występuje bicie, bo koło/obręcz jest proste, tyle, że przeciągnięte. Wiem już też, że będzie trzeba wymienić piasty, ponieważ te, które fabrycznie stosuje Kross, nie są najlepszej jakości. To już jednak może poczekać i pewnie wymienię całe koła z obręczami. Jeszcze raz Dziękuje za pomoc.
  2. Po wizycie w dobrym serwisie okazało się, że rama, NA SZCZĘŚCIE, jest prosta. Za to koło jest przeciągnięte na szprychach w lewą stronę i trzeba nowe koło ponownie wycentrować. Na szczęście to już jest mały problem i uniknę walki z serwisem Krossa. Dziękuję za podpowiedzi i szerokości, przyczepności życzę ;)
  3. Znalazłem koło siebie serwis rowery, w którym mają narzędzia do sprawdzania ramy, wiec jeszcze dzisiaj podjadę i sprawdzimy co jest grane. Koleszka z serwisu raczej wyklucza ramę i stawia na defekt koła (oś, piasta). Po południu się okaże.
  4. Też chciałem wesprzeć polska firmę i kupiłem polski rower i za cenę 3500 zł oczekiwałem dobrej jakości produktu, ale niestety się przeliczyłem. Za radą zagłębiłem się w temat i sprawa krzywych ram Krossa pojawia się od 2012 roku. Przykre jest to, że nic z tym przez tyle lat nie zrobili. Także zobaczymy jak podejdą do sprawy. Zdam relacje jak dostane odpowiedź po oddaniu roweru do reklamacji.
  5. Dzięki za informację. Po wstępnych oględzinach wszystko wskazuje na to, że tylny trójkąt ramy jest krzywo zespawany. Dzisiaj oddaje rower na reklamacje i zobaczymy jakie Kross ma podejście do klienta, który wydał 3500 zł na krzywy bubel :/
  6. Leży idealnie w mocowaniach. Tak zamontowane zostało w serwisie. Próbowałem zamontować je jeszcze raz, ale cały czas ustawia się tak samo. Moge je ustawić symetrycznie, ale tylko po siłowym przesunięciu koła, ale wtedy blokje mi sie tarcza hamulcowa w zacisku. I chyba nie powinienem używać siły przy montażu, zeby koło stało prosto.
  7. Witam. Mam pytanie odnośnie montażu tylnego koła w rowerze Kross level b6 z 2016 roku. Po zamontowaniu tylne koła, koło stoi krzywo względem osi roweru i toru jazdy. To znaczy koło jest przesunięte w lewą stronę (strona tarczy hamulcowej). Szczelina z lewej strony, między ramą a kołem wynosi około 1 cm, a szczelina z prawej strony, między ramą a kołem wynosi około 3 cm. Czy w tym rowerze tak powinno być czy coś jest nie tak z ramą? Rower kupiłem w lutym tego roku wiec świeżynka. Linki ze zdjęciami po montażu koła: lewa strona: https://zapodaj.net/bdaf46e839616.jpg.html prawa strona: https://zapodaj.net/da63760be1e65.jpg.html Z góry dziękuje za pomoc i pozdrwiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...