Skocz do zawartości

Ocena zużycia kasety i tylnej piasty


Rekomendowane odpowiedzi

Tak "wyszczerbiony" bębenek może być przyczyną niedokręconej kasety[...]

To raczej niedokręcona kaseta może być przyczyną wyszczerbionego bębenka. "Czeski błąd" :)

 

Co do kasety to wygląda na jakieś 1500-2000 tys. km.

Rozumiem, że chodzi o: 1500-2000km albo 1,5-2tys.km (to co napisałeś to 1,5-2mln km).

 

Przepraszam, że się czepiam  ;)

Odnośnik do komentarza

Gdy wszystko rozkręcałem to faktycznie kaseta okazała się być niedokręcone. Problem z nią taki że nie idzie jej dokręcić. Nakrętka dochodzi do końca, i z powrotem da się ją palcami odkręcić.

 

Mam nowy łańcuch i przy silniejszym pedałowaniu potrafi przeskoczyć na niektórych zębatkach.

Odnośnik do komentarza

To raczej niedokręcona kaseta może być przyczyną wyszczerbionego bębenka. "Czeski błąd" :)

 

Rozumiem, że chodzi o: 1500-2000km albo 1,5-2tys.km (to co napisałeś to 1,5-2mln km).

 

Przepraszam, że się czepiam  ;)

Dzięki za sprostowanie, czytam i się śmieję co napisałem :-) 

 

Wracając do tematu, sprawdź nakrętkę kasety czy nie ma zerwanego gwintu i sprawdź gwint w bębenku. Może ktoś, kiedyś przesadził z dokręceniem kasety.

Jeżeli łańcuch Ci przeskakuje na zębatkach to niestety czeka Cię wymiana kasety na nową - oby gwint w bębenku nie był zerwany.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...