Skocz do zawartości

RS xc30 tk Solo Air - Serwis


Rekomendowane odpowiedzi

Wg tabeli pod moja wage powinienem pompowac +/- 85 psi i jest ok, amortyzator ugina się 20% tylko wtedy nie pochłania nierównosci.

Gdy nabije 60 jest ok, tylko wtedy podczas jazdy jest wbity ponad połowe.

 

Jest to mój pierwszy powietrzny amortyzator, kupiłem pompkę i próbuje go ustawić ale nie moge dojsc do ładu

 

Czy on ma tak pracowac czy ja jestem przewrażliwiony?

Odnośnik do komentarza

Hej! Jeżeli praca amortyzatora pogorszyła się po serwisie, tzn. że został on źle przeprowadzony. Wiele osób nie radzi sobie z serwisowaniem nawet prostszych widelców ze sprężyną powietrzną. Często po serwisie amortyzatory dziwnie się zachowują. Problemem jest zazwyczaj błędne złożenie widelca, nie wymienienie wszystkich części eksploatacyjnych lub złe smarowanie. Możesz oddać widelec do innego serwisu lub spróbować przeserwisować go samemu. Jest sporo tutoriali na YT i dość przejrzyste manuale RS.

 

I jeszcze jedno. Dobrze przeserwisowany amor z nałożonym pod uszczelki kurzowe smarem, nie potrzebuje żadnego Brunoxa. Wystarczy po każdej jeździe przetrzeć golenie czystą, suchą szmatką.  

Odnośnik do komentarza

Dokładnie jak napisali koledzy wyżej. Brunox wchodzi pod uszczelki i rozpuszcza smar na nich i choć na krotką chwilę teoretycznie poprawia pracę,to w dluzszym czasie szkodzi.

Obstawiam że nie działa wyrównanie między komorami pozytywna i negatywna.

Sprawdź czy jesteś w stanie ugiąć widelec do konca

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...