mariner Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam Wszystkich a szczególnie Właściciela Forum jak i całej strony.- jestem nowy na forum (właśnie się zarejestrowałem) mam pytanie, ponieważ w tematyce serwisu rowerowego jestem zupełnie początkujący. Zakupiłem dwa nowe koła a właściwie same obręcze aluminiowe przednie i tylne z tzw. torpedem rozmiaru 26'' i nie wiem czy piasty w tych kołach są już nasmarowane i gotowe do montażu czy należy rozebrać piasty i nasmarować wszystko. Przy próbie kręcenia piastą w kole chodzą one bardzo ciężko to nie wiem trzeba rozbierać i smarować nowe piasty? Dziękuję wszystkim i proszę o wyrozumiałość jeśli pisze głupoty. Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 W zasadzie powinny być nasmarowane, ale skoro piszesz że ''ciężko chodzą'' to albo smar jest jest stary,zleżały albo zbyt mocno skręcone są na konusach.Tak więc dla świętego spokoju ja bym rozebrał i sprawdził co jest grane. Odnośnik do komentarza
mariner Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 W zasadzie powinny być nasmarowane, ale skoro piszesz że ''ciężko chodzą'' to albo smar jest jest stary,zleżały albo zbyt mocno skręcone są na konusach.Tak więc dla świętego spokoju ja bym rozebrał i sprawdził co jest grane. ale wycentrowane to chyba są takie koła fabrycznie czy też trzeba centrować ? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 To też nie jest standardem,zwłaszcza że większość kół składają maszyny.Jak masz farta to trafisz na prościusieńkie, idealnie złożone, jak nie to pozostaje zabawa samemu lub serwis. Odnośnik do komentarza