Skocz do zawartości

Cross do 2500 zł Prosze o rade


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie przymierzam sie do kupna crossa szukałem cos w cenie do 2500 zł  i udało mi sie  znalesc ciekawy rower fajnie przeceniony wydaje mi sie ze dosc dobrze wyposarzony sprzetowo moze nie jakas wysoka połka  ale tez nie jakis szajs bo komponenty shimano deore , fajny amor z manetka przy kierownicy itd i chciałem sie tutaj poradzic was na temat plusów i mnusów tego roweru model to Wheeler cross lite 6.4 2016  podaje linka z specyfikacja sprzetowa  dzieki  bardzo

 

ROWER 28 WHEELER CROSSLITE 6.4 MĘSKI 60CM/23,5' (6551949468) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza

Rower przyzwoity ale okazja to żadna nie jest. Akurat znam ten sklep i mam z nimi dobre doświadczenia. Osobiście bym się potargował żeby w tej cenie dali trochę lepszy osprzęt (choćby przednią przerzutkę Deore) lub obniżyli cenę. Amor akurat do crossa olejowo-spręzynowy, nie generujący niepotrzebnych kosztów. Rower ma najtańsze hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano jakie są, kosztujące 125 zł za komplet. Acera kosztują 200, Alivio 300, Ja bym je zdemontował jak je zajedziesz i wyrzucił i kupił zamiast nich mechaniczne hamulce tarczowe, dużo tańsze w serwisowaniu i mniej problematyczne, np Avid bb5.

 

Za ok. 3000 masz Unibike Zethos z hamulcami Deore. Ja tam bym jeszcze poszperał w necie.

Odnośnik do komentarza

Witam akurat cene troszke utargowałem bo mam go za 2300 do wziecia , co do tych hamulców to sa chyba acera poniewaz  to sa Br M 395 ,takie same hample sa np w Giant roam 0 disc z 2017 roku za 3600zł , a co do amora to jak wpisałem w google to wyskoczyło ze to jest powietrzny amor. A tak szczerze kolego czy przednia przezutka z tego co wiem to  w tym wheelerze jest Acer  czy ma jakies wieksze znaczenie  , tylnia przezutka to rozumiem bo ma sporo wiecej pracy ale przednia? jak pan mowi sklep panu znany to moge sie zapytac owymiane tej przezutki ale nie wiem czy warto ? A co do marki Wheeler cos pan powie

Odnośnik do komentarza

Przednia przerzutka nie ma wielkiego znaczenia ale zawsze lepiej wygląda pełna grupa. Mnie trochę razi że jest dwie grupy niżej. Różnica w cenie jest nieduża a przy 3 blatach to Acera raczej działa mniej precyzyjnie. Tak myślałem że dałbym nie więcej niż ok. 2200 więc 2300 ma ręce i nogi. Amor jest olejowo-sprężynowy. Mam taki sam w moim crossie. Napisane jak byk coil co znaczy sprężyna stalowa. Zwykle do crossa powietrzny nie jest potrzebny. Wheller bardzo porządna marka. Miałem kiedyś ich rower i świetnie wspominam.

Na forum wszyscy na Ty.

Odnośnik do komentarza

Dzieki Jacek za pomoc sprubuje sie jeszcze potargowac o ta przezutke przednia może mi wymienia na deorke :) ale watpie ze sie zgodza cene z 2500 na

2300 trochę sie im nie usmiechalo ale sie ugieli pewnie beda chcieli doplate ale sprubuje jest czas wyprzedazy trzeba negocjowac tym bardziej ze bede placil gotówką, Co do hampli to po ciężkim terenie nie jezdze takze na jakis czas starcza jak sie posypia to wymienie jak mi radziles dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem za ta cenę warto, pod warunkiem że faktycznie dotrzymają tych 2300 tak jak piszesz. Do spokojnej jazdy ten osprzęt w zupełności wystarczy, ale weź pod uwagę fakt że teraz zaczną się stopniowo wyprzedaże i promocje w sklepach internetowych i może lepiej się wstrzymać, poczekać aż wskoczy coś lepszego za przyzwoite pieniądze.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Cześć Wszystkim :) 

 

A co doradzicie z takiego zestawu:

 

1. Giant Roam 1 2015 lub 2016

2. Unibike Viper GTS

3. Cube Cross 2016

4. Wheeler Cross Lite 2016

 

Unibike ma najwęższą kierownicę, która wydaje mi się najbardziej wygodna (być może z racji przyzwyczajenia do obecnej kierownicy - 60 cm). Unibike i Wheeler mają regulowany mostek, co może mieć znaczenie przy ustawieniu najbardziej optymalnego kąta nachylenia, a co za tym idzie wygody. Unibike i Wheeler mają amortyzowaną sztycę. Pytanie czy to bajer, czy rzeczywiście brać ten aspekt jako argument na plus? Natomiast Cube i Wheeler mają blokadę skoku amora w manetce. Pytanie, czy to też zbędny bajer, czy praktyczna rzecz? Nie miałem do tej pory amora, więc nie mam żadnego doświadczenia.

 

Podsumowując doradźcie proszę, czy lepsza będzie kierownica węższa, czy szersza? Czy amortyzowane sztyca spełni swoje zadanie? Czy blokada skoku amora w manetce to jakiś istotny argument "za".

Odnośnik do komentarza

Wybieranie roweru podług szerokości kierownicy to lekki absurd moim skromnym zdaniem,przecież spokojnie możesz sobie ją skrócić do pożądanego wymiaru.Z amortyzowanymi sztycami jest trochę jak z amorkami - im więcej wydasz tym lepszy sprzęt dostaniesz, a co do blokady w manetce to tutaj zdania są podzielone.Ja uważam że jeśli jest już w rowerze który mnie się podoba to ok,ale gdyby jej nie było to też bym nie płakał,zresztą większość asfaltów w mojej okolicy i tak wyklucza jej włączanie,a w tych sporadycznych przypadkach bez problemu sięgnę do blokady podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...