Skocz do zawartości

Opona do kolarzówki Cilo Swiss


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

To mój pierwszy post/wypowiedź na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Od 1,5 roku posiadam kolarzówkę Cilo Swiss, wiekową, na oko ma pewnie ponad 20 lat, ale sprawuje się bardzo dobrze. Problemem są jedynie opony, które niestety przebiły mi się właśnie znowu (tj, dętka) ze względu na fakt iż mieszkam pod Warszawą i odcinkowo droga jest brukowana/płytowa i są pewne nierówności. Chciałbym w związku z tym nabyć jakieś wytrzymałe opony do mojego roweru, tak by spokojnie poruszać się po ewentualnych kamieniach, nierównościach itp. W temacie jestem zupełnie zielony, udało mi się zczytać parametry z koła: 700C, i z opony 700Cx23. Pojawia się więc moje pytanie; jakie opony proponujecie? I czy ewentualny np. rozmiar 700x25 też pasowałby do mojego roweru? Oczywiście, chciałbym załatwić to w miarę budżetowo ale jeśli trzeba nawet te 100 zł na oponę wyłożę jeśli pozwoli to mieć na parę lat problem z głowy ;) . Z mojej strony dodam iż z "researchu" wyniknęły efekt w postaci znalezienia następujących modeli opon: Schwalbe Marathon/Marathon Plus jak i Continental Supersport; niestety mam problem z rozmiarówką, tj nie mogę znaleźć rozmiaru 700x23, wszystko zaczyna się od minimum 25. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady co do modeli opon, gdzie kupić i jaki rozmiar ewentualnie może też być. Dzięki za pomoc!

 

Odnośnik do komentarza