WujekBosman Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Witam. Proszę o pomoc w sprawie suportu. W starym pojawiło się pykanie po ok 900 km. Suport został wymieniony w serwisie. Podczas jazdy zauważyłem że zwiększyła się odległość między korbą a suportem. W starym suporcie wszystko wyglądało ok i nie było żadnych odstępów. Dodam jeszcze ze lekkim kopniakiem można dobić korbę. Bardzo proszę o pomoc. Zdjęcie zamieszczam w poniższym linku: https://zapodaj.net/99897eb9c35ad.jpg.html Odnośnik do komentarza
shimbu Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Wygląda na to że albo nie dokręcony albo źle dobrany. Jednak nie jestem specjalistą zatem nie kieruj się moją oceną. Odwiedziłbym inny serwis w celu oceny. Odnośnik do komentarza
WujekBosman Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Dzięki za szybką odpowiedź. Jestem zielony jeśli chodzi o serwis rowerowy. Odnośnik do komentarza
Pucko Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Cześć ta odległość od ramienia korby do suportu tego się zwiększyła bo masz suport z 2 łożyskami zewnętrznymi i właśnie dlatego się korba jest odsunięta od suportu:) Odnośnik do komentarza
WujekBosman Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Jak pisałem wcześniej jestem w tych sprawach zielony. Możesz mi napisać jakie to ma dla mnie znaczenie? Wpływa to jakoś na jazdę albo długość życia suportu? Czy można w jakiś łatwy sposób zmniejszyć te odległości? PS. Korba jest odsunięta od suportu ale wystarczy kopniak i wszystko wraca do normy. Wygląda to mało estetycznie a po drugie brak mi zaufania dla części która można naprawić/przestawić z kopa. Odnośnik do komentarza