Technik Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Cześć mam aktualnie opony SCHWALBE RAPID ROB 29X2,25 i planuje je zmienic na specialized Ground Control Grid 2Bliss Ready T7 Tubeless 29´´ x 2.35 i Specialized Eliminator Grid Trail 2Bliss Ready T7 Tubeless 29´´ x 2.30 i jak to generalnie wygląda która opone na którą oś i co i nich sądzicie? Przeznaczenie głównie las i piaszczyste tereny Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Jeździłem kiedyś na Ground Control i były to beznadziejne opony na piachy i mokre korzenie. Teraz mają trochę inny, bardziej upakowany bieżnik. To jest taka opona pomiędzy XC i Trail. Raczej na tył Eliminator to trailowa opona na tył. Zwykle łączona z Butcher z przodu. To absolutnie nie są opony na płaskpolskę. W moim" lesie czyli Puszczy Kampinoskiej, są głównie piachy i korzenie. Testuję różne opony ale zawsze wracam do Specialized Fast Trak. Alternatywy to Schwalbe Rocket Ron Evolution z przodu, Racing Ralph z tyłu. Oraz Wolfpack Race +Cross Odnośnik do komentarza
Technik Opublikowano 21 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja A co pan uważa o połączeniu racing ralph z Racing Ray EVO Super Race i jescze jak to powinno wyglądać z rozmiarem ponieważ chciałem dac 2.25 na przod i 2.35 na tył Odnośnik do komentarza
Technik Opublikowano 21 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja a i Specialized Fast Trak które pisał pan że używa to obie na przod i tył identyczne? Pytam sie,ponieważ zależalo by mi aby nie tracił trakcji podczas wchodzenia w zakręty czy jakiejś ostrzejszej jazdy Odnośnik do komentarza
tomasz90 Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja ja ogólnie lubię opony schwalbe i też je posiadam a ty czemu chcesz wymienić co ci w nich przeszkadza??zużyły się czy inny powód?pozdrawiam Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja 11 godzin temu, Technik napisał(a): A co pan uważa o połączeniu racing ralph z Racing Ray EVO Super Race i jescze jak to powinno wyglądać z rozmiarem ponieważ chciałem dac 2.25 na przod i 2.35 na tył Raczej daje się szerszą oponę na przód jeśli już. Racing Ray też może być. Przy czym wyższe modele opon Schwalbe są zwykle z miękkiej mieszanki i będą się szybko zużywać na asfalcie. Fast Trak mam 2,3 tył i przód. Używałem Race King z tyłu bo jest szybszy ale miał fatalną przyczepność i wróciłem do Fast Trak. Fast Trak nie trzyma rozmiaru. Ma 2,3 cala na obręczy 30 mm. Na 25 mm miał 2,25. Teraz jest Fast Trak 2,35. Miałem model S-Works, też nie trzymał rozmiaru ale to bardzo dobra opona. Jest też Fast Trak GRID, totalnie pancerny z ochroną bocznych ścianek. Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja Godzinę temu, tomasz90 napisał(a): ja ogólnie lubię opony schwalbe i też je posiadam a ty czemu chcesz wymienić co ci w nich przeszkadza??zużyły się czy inny powód?pozdrawiam RapidRoby ciężko nazwać oponami. To takie coś na pierwszy montaż, bo roweru bez gum nikt nie kupi. Odnośnik do komentarza
Technik Opublikowano 22 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 3 godziny temu, tomasz90 napisał(a): ja ogólnie lubię opony schwalbe i też je posiadam a ty czemu chcesz wymienić co ci w nich przeszkadza??zużyły się czy inny powód?pozdrawiam Dokładnie są juz zużyte ale rownież chciałem wymienic je nie na ten sam model tylko na inny ponieważ chciałbym coś co lepiej sprawdzałoby sie w warunkach wymienionch powyżej Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się