Skocz do zawartości

Romet Aspre 1 - test gravela w dobrej cenie


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ostatnio okazję trochę pojeździć gravelowym Rometem Aspre 1. Zdaję sobie sprawę, że określenie "niedrogi" przy rowerze za 4000 złotych, może się niektórym wydawać nie na miejscu. Ale takie już mamy realia. Zresztą jak się w praktyce okazało, Aspre wcale nie został stworzony po najmniejszych kosztach, są tu nawet elementy zaskakujące ceną (chociażby zaciski hamulcowe).

No i dochodzą jeszcze wyprzedaże i rabaty, co katalogową kwotę 4000 zł jeszcze obniży. A czy warto zainteresować się tym rowerem? I co mi się w nim nie spodobało? Zapraszam do lektury:

https://roweroweporady.pl/romet-aspre-1-test-roweru-gravelowego/

 

spacer.png

Odnośnik do komentarza

"Szukający lżejszych przełożeń, mogą pomyśleć o wymianie mniejszej tarczy na korbie na wersję z 30. zębami"

No chyba nie do końca. Całkowita pojemność przedniej przerzutki to 16T więc przy dużej tarczy 50T mała musi być 34T, no chyba, że zmienimy całą korbę na jakąś pozagrupową 46/30T. Z tego co kojarzę, to jedyną "oryginalną" opcją przewidzianą przez Shimano jest opcja blatów 46/34T.

Jeśli tylna przerzutka jest wersją ze średnim wózkiem (producent tego nie pisze) to można wymienić kasetę na 11-34T co z korbą 50/34T lub 46/34T da najlżejsze przełożenie 1:1

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...