Skocz do zawartości

Szosa do 10k


Rekomendowane odpowiedzi

Temat rzeka :)
Jako fan dobrej jakości produktów mogę polecić:
Specialized Tarmac. Mamy dwa modele SL6, obręczowe. Uważam że jest zajebisty. Lekki, stosunkowo komfortowy, maks opona 30 mm. Najwyższa jakość karbonu.
Scott Foil, Scott Addict, Cannondale SystemSix, Cannondale SuperSix Evo, Fuji Transonic. Kupiłbym. Bardzo wysoka jakość karbonu, przemyślany design.
Merida Reacto, Merida Scultura, Giant Propel, Giant TCR. Kupiłbym. Przyzwoita jakość karbonu. Niektóre rozwiązania techniczne pozostawiają do życzenia. To są firmy które bardzo dobrze produkują. Ale projektowanie przez Azjatów jest często gorsze niż przez Europejczyków czy Amerykanów.
Francuskie Look, Time. Dobre firmy, dobre produkty. Kolega naprawiający karbon twierdzi że z kolei od francuskiego Lapierre trzymać się z daleka.
Włoskie Pinarello, Colnago, Bianchi. Mega przereklamowane moim zdaniem. Średnia jakość karbonu. Ale użytkownicy zadowoleni.
Niemieckie/szwajcarskie/austriackie Cube, Ghost, Rose, Radon, Bulls, Stevens, Focus. Przeciętna jakoś karbonu. Bywają bardzo dobre modele, bywają gorsze. Jeżdżę czasem na karbonowym Focusie kumpla. Bardzo dobrze wykonany i w huk sztywny co ma wady i zalety.
Zupełnie nieznane u nas Storck i Simplon. Bardzo wysoka jakość karbonu, przemyślany design. Obecnie najszybsze rowery w testach w tunelu aero.
Zupełnie nieznany tajwański Dare. Bardzo dobre rowery, bardzo dobry design. Jeżdżą w World Tour.
Canyon i Trek, oba z chińskiej fabryki Quest Composite Technology. No nie jestem fanem. Bardzo niska jakość karbonu. Kolega naprawiający karbon mówi żeby się od nich trzymać jak najdalej. To samo dotyczy przereklamowanego BMC i Orbea. Na Treku ścigała się u nas grupa Mazowsze Serce Polski. Opinie co do modelu Emonda były bardzo złe. Co do Madone dobre.
Czeski Superior. Podobno bardzo dobra jakość. Ale ich szosy na żywo w życiu nie widziałem.
Ridley. Nie jestem fanem. Nasz mechanik też nie. Miałem sztukę. Jechałem kiedyś ustawkę z pro zawodniczką która się na nich ścigała i przeszłą na Speca. Mówiła że odetchnęła z ulgą.
KTM. Ściga się na nich u nas grupa Voster ATS. Zawodnicy nie mają dobrej opinii o tych rowerach.
Factor, przereklamowany.
Wilier, podobno dobre rowery. Kolega teraz ujeżdża. Inny kumple miał dwie sztuki. Nie narzekał.
Decathlon. Z roku na rok poprawia jakość. Raczej nikt na ich karbon nie narzeka. Ale kolega co u nich pracował i miał do czynienia ze szkoleniami produkcją mówi że by nie kupił. Dość przeciętne. Jeździ na Giant.
Polski Kross i polski Romet. Romet to zwykle przemalowany Flyxii z Ali Express. Tragedii nie ma ale szału też nie.
Sensa. Holenderskie. W porządku. Nikt nie narzeka.
Centurion. Niemieckie. Odłam Meridy. Głównie robione pod wypożyczalnie w basenie Morza Śródziemnego. W porządku.
 

Odnośnik do komentarza

Czyli standardowy kokpit ok. 90 mm w tym rozmiarze wydłużyłeś o 30 mm. Więc wygląda że na 54 się będziesz dobrze czuł.

Ten Tarmac SL6 54 tak jak stoi na Campagnolo Chorus 2x11 i kołach karbonowych FFWD na szytkach cena 8000. Waga bez pedałów 6,8 kg.
Możliwa jest zmiana grupy na Di2 po wpłacie zaliczki. Możliwa jest zmiana kół na inne. Mamy też na sprzedaż korbę karbonową Specialized S-Works z pomiarem mocy Quarq.

Rower Specialized Tarmac SL6, rozmiar 54, 6.8kg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...