Skocz do zawartości

Wodzu

Użytkownicy
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Wodzu

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Mam koszulkę na siłownię IQ i powiem, że jakość materiału i wykonanie bardzo przeciętne, podobnie jak trwałość. Skutecznie mnie to zniechęciło do ubrań rowerowych IQ - według mnie lepiej wziąć coś z Decathlonu, z serii przynajmniej 500.
  2. @jajacek, tytułem drobnego sprostowania, przy oszustwie, czyli przestępstwie z art. 286 par. 1 kk, kwota będąca przedmiotem czynu nie ma znaczenia- oszustwo nawet na 1 zł. jest przestępstwem. Podział o którym wspomniałeś dotyczy kradzieży, przywłaszczeń, uszkodzeń mienia, etc. Co do reszty, pełna zgoda. Allegro jest pełne podróbek lub towarów o watpliwym prawnie pochodzeniu. Zalecana daleko idąca ostrożność w zakupach.
  3. Jak się okazuje, to szosowa DC512 12x100 mm, nie do kupienia w detalu, niemniej udało mi się taką kupić w celu podmiany ośki. Swoją drogą, po sezonie przeplotę ją u Dawida na coś porządnego na maszynach. Wszystko gra, temat do zamknięcia.
  4. Cześć, proszę o radę w następującej kwestii. Kupiłem nowy rower, tj. gravel Fuji Jari 1.3 2019, z którego generalnie jestem bardzo zadowolony. W opisie roweru są koła WTB i23 z piastami na łożyskach  maszynowych, jednak faktycznie przednia jest na kulkach, i jak to często bywa, fabrycznie nieco zbyt mocno skręconych. Niestety, dziś przy regulacji zbyt mocno skontrowałem przeciwnakrętkę, przez co zerwałałem gwint w osi piasty - jak się okazało aluminiowej, z drobnym gwintem. Od lat miałem nawyk mocnego kontrowania piast, ale w przypadku tej nieszczęsnej Formuli trzeba było użyć sporo mniejszej siły. Teraz pytanie zasadnicze: gdzie mogę kupić wskazaną pastę, ewentualnie części do niej? Piasta nie ma żadnych oznaczeń, tyle wiem, że to Formuła disc 32h na sztywna oś 12 mm. W necie nie widzę żeby ktoś tym handlował. Pozostaje ewentualność przeplecenia piasty na jakiegoś novateca u Daveo.pl, ale to z kolei strata czasu na wysyłkę koła, potem czekanie na realizację. Zakup nowych kół na lepszych piastach jest może technicznie uzasadniony, ale ekonomicznie to szaleństwo biorąc pod uwagę, że rower ma dwa tygodnie i ładnych parę złotych kosztował. Będę wdzięczny za podpowiedzi w kwestii rozwiązania problemu. Pozdrawiam.
  5. Cześć, przy okazji pierwszego posta na tym jakże szacownym forum, serdecznie Was wszystkich pozdrawiam. A teraz do rzeczy: po latach wahań zdecydowałem się zmienić mojego ulubionego Scotta Sportstera na rower typu gravel. Padło na Fuji Jari 1.3 http://skleprower.pl/fuji-jari-13-2019-sram-apex-1x11-p-196.html , który właśnie zamówiłem. Wydaje mi się, że rower jest rozsądnie skonfigurowany i spełni z nawiązką moje oczekiwania, przy czym chciałbym się upewnić do do jakości kół: o ile obręcze WTB STi23 mimo, że nie są oczkowane mają pozytywne opinie jeżeli chodzi o wytrzymałość, to nie wiem jakie tam są piasty? Z opisu wynika, że powinny być na łożyskach maszynowych, co mi odpowiada, ale jak z ich jakością? Czy również są made in WTB, czy no name? Jest to o tyle istotne, że ważę jakieś 85 kg i staram się jeździć dynamicznie nie tylko po asfalcie, więc jakość kół ma spore znaczenie. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...