Skocz do zawartości

busz

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia busz

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Głupio się przyznać, ale masz rację - wzrokowcem jestem. ;) W tej cenie chyba wolałbym V 4.0 2017, tiagra 4700 bardziej podchodzi mi pod względem (a jakże) wyglądu :D Jak najbardziej masz rację co do sensowności tiagry, chyba poczekam na dostępność rometów, porównam oba w sklepie i wybiorę między V3.0 i huraganem 3.
  2. Janao - dzięki za odpowiedź. Rower szosowy będzie służył głównie do szlajania się ulicami na dystanse 50-80 km. Będzie to 1. szosa i chciałbym poczuć jak to jest jeździć na przyzwoitym rowerze tego typu, nie będę startował w wyścigach czysta rekreacja. Zależy mi na sztywnej osi i stożkowej róże sterowej z tego względu, że chciałbym przetestować to rozwiązanie już od dawna. Mimo że zdaję sobie sprawę, że mogę nie poczuć różnicy między kwadratem lub octalinkiem. Przyznam, że na podstawie tego co piszesz chyba skłonię się ku Vento 3.0, mierzyłem go i nawet na nim czułem się mocno wyciągnięty więc na romecie (krótszym, ale z niżej położoną kierownicą) pewnie będę miał jeszcze większy problem.
  3. To niewątpliwie wygląda pozytywnie, ale z doświadczenia wiem, że reklamacja mało kiedy przebiega bezproblemowo. W zeszłym roku reklamowałem 6 sprzętów elektronicznych kupionych w tym samym sklepie... ;)
  4. No Triban ma fajny osprzęt i stosunek ceny do osprzętu, ale wizualnie słabo mi się podoba, a to też ma dla mnie znaczenie, dlatego kminię między: -Trek 1.2 2017, - Kross Vento 3.0 i 4.0 - Romet Huragan 3 Ciężko mi znaleźć co innego z dobrym stosunkiem ceny do osprzętu i ładnym wyglądem ;)
  5. Witam po dłuższej nieobecności. Zastanawiam się nad pierwszą szosą, jak większość mam ograniczony budżet, fajnie jakbym zmieścił się w około 3000zł. Wymagania jakie stawiam rowerowi: - korba w systemie ze zintegrowaną osią lub bliźniaczym, octalink i kwadrat odpadają (do tej pory wszystkie - aż 3 rowery miałem na kwadrat) - budżet około 3000 zł - rozmiar około 56 (a dokładnie to 54-56) cm, mimo 1.9 m wzrostu mam dość krótkie nogi, ale 56 cm i tak wydaje mi się długie, ale biorę poprawkę na to, że jestem przyzwyczajony do roweru crossowego więc przejście na szose nie będzie gładkie Pogadałem ze znajomymi, vento 3.0 mogę mieć za 2800, a 4.0 za 3300, natomiast romet kosztuje 2800. Wygląd huragana 3 i osprzęt bardzo mi się podobają, ale sprzedawca w jednym ze sklepów straszył, że z rometami były problemy, rozmowa wyglądała mniej-więcej tak: - rometów mamy bardzo mało bo słabo się sprzedają i jest dużo reklamacji - ale co się psuło, ramy? - wszystko To mnie zniechęciło do sprzedawcy bo osprzęt jak wiadomo jest tej samej marki w różnych rowerach, więc przymykam oko, wiadomo jak to ze sprzedawcami. Jeśli miałbym wybierać między krossami to raczej 3.0 bo bardziej mi się podoba kolorystycznie i jest tańszy, za 500zł różnicy wymieniłbym siodełko (oryginalne w ogóle nie dogaduje się z moimi 4 literami), kupił nowe owijki i jeszcze by zostało. Dlatego też mam parę pytań do Was: 1) czy słyszeliście o jakichś dużych problemach z rometami? 2) czy różnica między tiagrą i sorą jest warta dopłaty czy jest to tylko jeden bieg na kasecie? Oczywiście rowery będę mierzył przed zakupem więc może okazać się tak, że geometria Krossa lub Rometa podejdzie mi bardziej, a wtedy drugi producent pójdzie w odstawkę z automatu. Edit: zapomniałem... mam jeszcze możliwość zakupu Treka 1.2 w przyzwoitych pieniądzach, ale mimo wszystko 3100 za rower w całości na sorze i z prostą rurą sterową to sporo.
  6. Mam 1,9m wzrostu, jeżdżę po ścieżkach leśnych (~70%) i asfalcie (~30%) na Evado 4.0 2015, moim zdaniem super się spisuje. W Twoim budżecie dorwiesz 6-kę, dokupisz bagażnik, ewentualnie zmiesz opony (rama i widelec nie kolidują, nie wiem tylko jak obręcze, ale myślę, że nie powinno być problemu). Moim zdaniem warto się nim zainteresować. :)
  7. Ja na rowerze i podczas uprawiania sportu piję wodę z miodem. Działa na mnie super, we wtorek podczas średniego wysiłku piłem wodę gazowaną... na drugi dzień do południa dochodziłem do siebie, w sobotę miałem znacznie większy wysiłek wypiłem w sumie 3l wody z miodem, na drugi dzień lekko bolały mnie stopy, poza tym byłem jak nowy. Polecam. ;)
  8. busz

    Evado 4.0 i następca

    No i plan wziął w łeb, z ramą wyszła sytuacja przez którą zrezygnowałem z zakupu, a potem uznałem, że wrócę do fotografii i ... właśnie staram się sfotografować rykowisko. ;)
  9. busz

    Evado 4.0 i następca

    No założenie jest takie- sztywny i lekki rower do łatwego klepania dużej liczby kilometrów w terenie (ścieżki leśne, szutry i asfalty). :)
  10. Dlaczego konkretnie przegrywają? Ja pamiętam, że kiedyś jak załatałem i tylko podpompowywałem opony co jakiś czas to w ogóle zapomniałem, że jedna z nich była łatana... ;)
  11. busz

    Evado 4.0 i następca

    Pewnie tak, tzn. nie wiem czy używam dobrego sformułowania, ma to być rower na dalsze wypady, do nieco szybszej jazdy. :)
  12. Żaden problem, ja ważę 100, przejechałem już 1800km na Schwalbe CX Comp 28x1,5" (max obc. według producenta 85kg) i tylko tylni bieżnik się wytarł. Zauważyłem to w połowie czerwca więc zamieniłem obie opony ze sobą bo wiedziałem, że roweru będę używał jeszcze z 2 tygodnie, a potem 2 miesiące będzie stał w garażu.
  13. Ja mój wymarzony rower właśnie składam z uwagi na inne hobby (fotografię) zejdzie mi pewnie do lutego, ale tak jak napisałem w innym wątku najważeniszjy element- ramę już mam zamówioną, jak wrócę do domu na początku września to odbiorę i zacznie się zabawa. Cały projekt prezentuje się następująco: rama- Wilier 101 XB widelec- [szukam] na pewno sztywny hamulce- SLX M675 tarcze- SLX SM RT66 160mm korba- SLX 48x36x26 albo SLX 40x28 (obecnie 90% czasu jeżdżę na 38) kaseta- 105 11-28T manetki- XT SL M780 albo SLX M670 przerzutki: przód- SLX M671 tył- XT M786 Szadoł koła- szukam (chciałbym komplet <1,8kg) pedały- SPD M540 (pierwsze) siodełko- WTB Volt Race Jeśli chodzi o kierownice, mostki, sztyce to będę szukał ciekawych okazji (oczywiście bez tandetnych podrób, szkoda mi zdrowia)
  14. busz

    Evado 4.0 i następca

    Witam forumowiczów. Moim obecnym rowerem jest Kross Evado 4.0 2015 dodałem jedynie torbę trójkątną na ramę i taką małą pod siodełko. Szału nie ma ale jeździ się przyjemnie. Chcę go oddać bratu, a sobie kupić rower przełajowy z wyższej półki. Jestem po zakupie ramy- wilier 101xb, teraz powoli rozglądam się za sztywnym widelcem i kołami 28", hamulce, manetki, korba i przerzutka przednia będą z grupy SLX, przerzutka tylna XT, a kaseta Ultegra, cały rower powinien ważyć poniżej 9kg, ale to jeszcze nic pewnego, wszystko wyjdzie w praniu. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...