Skocz do zawartości

Romanek11

Użytkownicy
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Romanek11

  • Ranga
    Forumowicz
  1. A ja akurat mam inne zdanie, ale tyczy to się głównie starszych modeli, bo te nowe patrząc na wagę są moim zdaniem ciężkie. Dużym minusem jest brak obejrzenia i przymierzenia w sklepie. Co do marki nie ma co się sprzeczać, bo podobnie jest z autami, jak spotkasz fanatyka bmw to takiemu nie przetłumaczysz, że jakieś auto może być lepsze czy ładniejsze stylistycznie od tej marki :)
  2. A co ma się psuć skoro mało jeździsz? Sam od kilku lat mam auto, które ze względu na pracę i wyjazdy b.mało używam i nic się nie psuje bo niby co ma się popsuć??? dodam tylko, że auto stoi w garażu a nie pod chmurką. Całkowicie zgadzam się z Jackiem z tym co napisał na temat przechowywania roweru.
  3. Chisel Expert 2x już fajny sprzęt i ma Rebę 👍 Ja swojego kupiłem właśnie z tego powodu i dla niskiej wagi i wcale nie żałuję choć mi odradzaliście ten zakup hehe... Moim zdaniem lepiej dołożyć 1tys zł i kupić tego co Ty chcesz i mieć dobry amor, ale to już każdego indywidualne podejście...
  4. Mój to nic nadzwyczajnego, ale mi b. pasuje i jak na razie na moje potrzeby jest Ok. Rower to Grand Canyon Al 6.9 Rozmiar L. wagi ram i całych rowerów sprawdzałem tu: http://www.rowerowawaga.pl/
  5. Chyba trochę przesadziłeś z wagą Treka Procalibera, bo X-Caliber waży ok 1,9 kg . Z ciekawości znalazłem wagę swojej ramy i wyszło 1,6kg a cały rower waży 11,5 kg więc wychodzi całkiem dobrze przy tym promowanym przez Ciebie :) . Ciekawi mnie czy niska masa ramy nie przekłada się czasami na jej trwałość?
  6. Tak się składa, że akurat nie z księżyca tylko stąd : http://www.synkros.pl/product-pol-7767-Specialized-CHISEL-COMP-2018.html Co masz na myśli pisząc "o reszczie" mi akurat się nie podoba i za taką kasę taki słaby amor 😏
  7. Jacek, tak z całym szacunkiem do Twojej wiedzy jaką tu przekazujesz, ale jak dla mnie ten rower nie jest wart tej ceny, nawet po obniżce :) co on ma w sobie takiego super, że go aż tak promujesz? Osobiście średnio podoba mi się jego wygląd (ale o gustach się niby nie dyskutuje) waga tego roweru też nie jest jakaś super, bo jak podaje gdzieś producent to ok. 14kg a to chyba sporo, nawet mój używany jaki kupiłem rok temu jest sporo lżejszy :)
  8. Potwierdzam kolegę z posta wyżej żadnych gumek na czujniki! Kup opaski zaciskowe i masz pewność, że wszystko będzie się trzymać. Opaski kosztują grosze.
  9. Mam tą instrukcję, jutro po prostu dokładnie zmierzę obwód koła i wpiszę w licznik. Szkoda, że nie ma dodatkowo rozmiaru opony, było by prościej :)
  10. Licznik już kupiony na miejscu i do tego taniej niż na aledrogo :) ale nie mogę go do końca ustawić, jest tylko rozmiar koła i nic więcej :unsure: powinno być chyba jeszcze rozmiar opony czy obwód... Pepe, poszło PW.
  11. Obydwoje macie rację, manetki muszę już teraz obowiązkowo przesunąć, bo mi trochę przeszkadza ze względu na duże łapy a kierę faktycznie skrócę mniej na początek. Dziś pierwsza jazda w terenie i jestem pod wrażeniem, jadąc aż nie chce się zwalniać, muszę jeszcze zainwestować w jakiś fajny licznik :)
  12. Prawdę mówiąc myślałem, aby skrócić kierownicę, ale nie wiedziałem czy wypada ;) . Jak już utnę to chyba po 2-2.5 cm na stronę to i tak będzie dłuższa niż w starych "góralach". Hamulcom też się przyglądałem: klocki tak na oko mają ok 2mm a na tarczach praktycznie nie widać ubytku, opony są jak nowe, może ktoś założył wcześniej nówki, lub rower faktycznie więcej stał jak jezdził :rolleyes: . Pozostaje mi teraz zakupić pompkę do amora, przyrząd do pomiaru łańcucha i oświetlenie na tył tyle na początek,
  13. Rower dziś odebrany i trochę przetestowany (na razie tylko po asfalcie ok.6km) Wszystko na szczęście jest ok, rower nie jest porysowany i widać, że ktoś o niego dbał, jedynie co mi się w nim nie podoba to zbyt szeroka kierownica jak dla mnie (71cm) . Zwróciłem również uwagę na hamulce i jak na razie nie jest źle w porównaniu do mojego starego klamota, zobaczymy jak będzie dalej ;) . Ogólnie jestem b. zadowolony z zakupu, bo rower jest dosyć lekki i jeździ się nim super, można powiedzieć, że sam rwie do przodu :wub: . Jeśli chodzi o przednie korby to mam 40/30/22 dla moich potrzeb 22 będzie raczej zbędna a te dwie pozostałe mogły być większe, bo jadąc lekko z górki można by wycisnąć większą prędkość :) . Ogólnie dla mnie korba np 36/22 to było by nieporozumienie. Jutro jazda w terenie, już nie mogę się doczekać :D
  14. Pepe powoli zaczynam się zastanawiać czy kupię któryś z tych dwóch rowerów :) co do korb to zapewne masz rację, ale jednak wolałbym mieć większe blaty z przodu. Jeśli chodzi o kupowanie używki to obydwoje macie rację, różnie z tym bywa, ale jednak chciałbym zaryzykować, bo jak do tej pory szczęście mi jakoś sprzyja :)
  15. W dwóch starych 26 er korby mam 48/38/28, tej najmniejszej praktycznie nie używałem i myślę że w nowym 29 er będzie podobnie, więc wolałbym korbę 3x kosztem jak największej zębatki, no chyba że w korbie 2x można te blaty wymienić na jakieś większe (to by mi najbardziej odpowiadało) to wtedy pasowała by mi bardziej korba 2x , jeśli jest taka możliwość to proszę utwierdźcie mnie w tym co piszę :) . Jeśli chodzi o wybieranie małych nierówności to wydaję mi się, że tu ma też duży wpływ opona, poprawcie mnie jeśli się mylę :) . Prawdę mówiąc chciałbym rower z Rebą, choć nie miałem z nim do czynienia, zaufałem po prostu pozytywnym opinią jakie można znaleźć w necie na temat tego widelca.
×
×
  • Utwórz nowe...