Skocz do zawartości

tmax

Użytkownicy
  • Postów

    183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 472 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tmax

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Przykro mi, że musisz polegać na sztucznej inteligencji, cóż z wiekiem różnie bywa, ja na razie bazuję na swojej:))) A tak już bez jaj to wszyscy wiedzą, że MT 200 nie są hamulcami wyczynowymi i nikt nie popierdala na nich bezmyślnie. Nie trzeba pytać AI żeby domyślić się, że z posesji może ktoś wyjechać. To, że w terenie zabudowanym można jechać 50 nie znaczy, że jest to bezpieczne w każdej sytuacji i dostosowujesz prędkość do warunków jazdy. Jak jedziesz ulicą domków jednorodzinnych z wyjazdami to nie lecisz jak debil chyba, że nim ktoś jest... Zresztą to znowu kolejna bezsensowna dyskusja typu "wszystkie Suntoury są do dupy a posiadanie MT 200 grozi śmiercią"...
  2. Jak bym szedł waszym tropem to bym już dawno wyłysiał:))))
  3. Jak dojeżdżasz do skrzyżowania, które ma ograniczoną widoczność i nie zwalniasz wcześniej to nie powinieneś jeździć po drogach publicznych...
  4. Znalazłem przy sprzątaniu magazynku mostek z czasów trailowych. Kiedyś kupiłem i nie używałem bo był za długi... 65mm:) Mostek prosty 0 stopni. Pozycją jeszcze bardziej wyprostowana:) I w tym temacie to chyba tyle:)
  5. https://www.olx.pl/d/oferta/mostek-kellys-advanced-xc-80-mm-CID767-ID17Maof.html
  6. Ja jedno wiem na pewno, do roweru z ramą sportową jakim jest Gate założenie regulowanego mostka zrobiłoby z niego twór do ch..a nie podobny... Regulowany mostek jest do roweru crossowego, trekkingowego lub miejskiego. Ewentualnie do jakiegoś MTB o rekreacyjnej geometrii.
  7. Rower ma to do siebie, że jak kupisz to cały czas coś kombinujesz:)) Założyłem do swojego krótszy zaledwie o 1 cm mostek i już jest delikatna ale odczuwalna zmiana zmiana pozycji a nie odwróciłem go na pozytyw:) Mam w razie czego oryginalny z rozmiaru M - 8 cm, mogę odsprzedać za 50 ziko:) Jest krótszy od twojego o 2 cm.
  8. Bo czasami trzeba, ja sobie poskładałem sam ale wolałem podjechać do znanego mi fachowca na regulację napędu, do czego nigdy nie miałem i drygu i cierpliwości. Zapłaciłem 20 zeta:) Tak na marginesie to zobacz w poniższym linku na ścieżkową wersję Gate X 30 z mostkiem 60mm, amorem 120, mocniejszymi obręczami kół i myk mykiem... Szkoda, że takiej nie było w promce:) Ale i tak na wiosnę se przerobię swojego w ten deseń:)) https://kellysbike.com/pl/pl/xc/gate-x30-sand-29_10811
  9. Nie będzie, bo geometria jest nastawiona na podjeżdżanie i zjeżdżanie w terenie. Na płaskim może i będziesz bardziej wyprostowany ale nie pojedziesz szybko:) Nowe trailowce mają coraz bardziej spłaszczony kąt główki ramy: 65 - 64 stopnie a nawet mniej. Zresztą geo ramy Kellysa jest stosunkowo nowoczesne i wstawiając mostek 40 - 50 mm, szerszą kierownicę ze wzniosem i amora o skoku 120 mm zrobisz z niego takiego uniwersalnego ścieżkowca, którym można polatać po łagodniejszych singlach i po płaskim nie będzie źle:) Ma nawet otwory do montażu myk myka. Jak znam siebie to na przyszły sezon pewnie tak zrobię😁
  10. Długi i w dół to niedobrze bo co z tego, że długi jak wisi:)))😁 Krótki i do góry daje radę:))
  11. Popraw sobie jeszcze ustawienie siodełka po masz przód za bardzo do góry, co powoduje, że jeszcze bardziej się wyginasz. Ustaw sobie też kierownicę tak jak na zdjęciach, które załączyłem bo ona jest też taka racingowa i tak jak masz ją ustawioną to gripy idą w dół po skosie na boki i bolą cię nadgarstki. Najlepiej dla ciebie by było abyś też zakupił sobie kierę z delikatnym wygięciem i wzniosem do góry. W połączeniu z krótszym mostkiem pozycja będzie bardziej komfortowa)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...