Skocz do zawartości

tmax

Użytkownicy
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 321 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tmax

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Większość nie widzi różnicy, dlatego jest dużo klientów na Indiany, Stormy, Tabou, Kands itp, gdzie cena robi swoje:)
  2. 100 km na rowerze jest do osiągnięcia dla każdego, wstań rano i jedź, ograniczenie masz tylko w głowie:) Dla mnie rower to taka Terapia, jeżdżę aktualnie krótkie dystanse ale w trudniejszym terenie, odskakując od codziennych zawirowań. 100 km na rowerze to tylko kwestia czasu. W zasadzie na tą chwilę na gravelu pewnie dwieście bym zamknął bez problemu ale mam trailową kotwicę asfaltową, która się do takich dystansów nie nadaje:)
  3. Ja też kiedyś kupiłem Torpado Devon, teraz bym już nie kupił bo Torpado sprzedawane w Media nie istnieje na oficjalnej stronie firmy, ramy są przestarzałe, tanie i z tragicznej jakości lakierem. Ty też byś już drugi raz tego nie kupił:) Znasz się i wiesz, że choćby Rockridery z Deca mają lepsze ramy, lepiej wykonane, nowocześniejsze i lepiej pomalowane. Rockridera bym kupił jeszcze raz:) Jedynym racjonalnym uzasadnieniem zakupu Torpado Storm jest jego cena w promocjach:) Zobacz jak jest zrobiony trójkąt ramy w Stormie a choćby w tej nowszej ramie Rockridera Race 700. Kształt trójkąta Storma to chiński masowy relikt przeszłości:)
  4. Sam nigdy byś nie kupił:))) Dobra rada dla wszystkich, nie kupujcie dobrego osprzętu na podłej ramie:) Dobrze, że Kolega wybrał tego Cannona:)
  5. Dzięki, panowie za opinie. Trochę się spodziewałem negatywów na Suntoura. Rzeczywiście była parę lat temu seria wadliwych Aionów z tłumikiem LOR, które wylewały olej z cartriga i stukały..., Wtedy nie kupiłem:)) Postanowiłem jednak zaryzykować i kupiłem Aiona w wersji z tłumikiem RC PCS, który jest stosunkowo zaawansowany i amor ten pozycjonuje się zdecydowanie powyżej Recona w RS. Tłumik olejowy jest serwisowalny ale nie trzeba robić tego tak często jak w RS. Ma też stosunkowo łatwa metodę zmiany skoku przy pomocy dedykowanych podkładek po stronie sprężyny powietrznej. Chciałem początkowo zakupić Bombera Z2 ale było drożej i jest bardziej skomplikowany w serwisie. W Aionie mały serwis może nawet sam spróbuję zrobić. Zapłaciłem za nowego Aiona stosunkowo małą kasę, więc wypróbuję, zawsze chciałem przetestować Suntoura z tzw. wyższej półki. Po zamontowaniu w rowerze sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Metalowe pokrętła regulacji, dobrze wyglądająca anoda na górnych lagach i ogólne wrażenie użytych materiałów wysokiej jakości. No i ma gąbki olejowe a uszczelki kurzowe nie wyglądają gorzej niż te w RS 35 Gold. Pojeżdżę i się przekonam na własnej skórze czy "Stryjek nie zamienił siekierki na kijek":) Geo roweru poszło nieco w stronę lekkiego enduro i na płaskim na pewno nie nadążę za gravelami ale mi to nie przeszkadza:)
  6. No tak i czy w przypadku zmiany skoku ze 130 na 150 zmiana geometrii upośledzi mi ten rower do jazdy po bardziej płaskim? Nigdy nie miałem amora powyżej 140 mm.
  7. To mnie zniechęciłeś, nawet te wyższe modele mają aż tak słabą opinię?
  8. Mam taką zagwozdkę? Naszła mnie myśl wymiany amora RS 35 Gold ze skokiem 130 na Suntour Aion Evo skok 150 do Ramy GT Zaskar LT. Dwa pytania: Który jest lepszy i czy ładowanie skoku 150 do tej ramy ma sens?
  9. Wiesz jak jedziesz unuranym w błocie i poobijanym Jeepem Rubiconem to wszyscy postrzegają ciebie jako człowieka z pasją i kasą a jak lecisz uwalonym Dusterem to, co najwyżej wezmą cię za kierownika budowy lub leśniczego i tak się też będziesz w nim czuł. Psychiki nie oszukasz:)) Z drugiej strony masz rację, są też tacy, którzy maja na to wywalone i to też jest bardzo pozytywne podejście:)
  10. To fajnie, że się z nich cieszysz:) A dlaczego mam krzyczeć? Wiesz, nie mam nic do Kellysa czy Krossa tylko chodzi o to, że one są takie zwykłe, poprawne... Wszyscy jarają się Krossami Eskerami lub Rometami Aspre bo za małą klasę (stosunkowo bo ceny graveli są marketingowo wywindowane w górę) dostają hydraulikę, sztywne osie i GRX -a. Ok, ale dalej jest to taki rower bez tego czegoś. To tak trochę jak Dacia Duster, kupisz, cieszysz się, że niedrogi a dobry ale to nigdy nie będzie Jeep. Dodam, iż miałem dwa Krossy Levele, Rometa Aspre i Dacię Duster:))
  11. Nie kupuj Krossa, wszyscy tym jeżdżą, kup sobie fajny rower, dołóż, dozbieraj i kup Canyona Grizl czy Treka Chekpointa lub coś innego ale fajnego a nie Krossa, Kellysa albo Rometa Aspre. Rower musi być fajny dla Ciebie i cieszyć. Kellys też jest do dupy. Ja tak przysiadałem się do niedrogiego Gravela ze trzy razy i doszedłem do wniosku, iż spróbuję po raz czwarty jak stanieją do normalnych cen. Kupie wtedy np Grizla 7 albo Orbea terra H 20:) Ale jak jednak chcesz taniej to tu masz dobrą ofertę: Rower gravel Kross ESKER 6.0 GRX 2X12 gen2 2025
  12. Marcin "Banan" Matuszny na Hornecie Pro, poszukaj sobie na YT...
  13. Hardtail enduro pod zjazdy, mało uniwersalny.
  14. Podałem dwa przykłady Dartmoora, gdzie Primal będzie bardziej uniwersalnym rowerem a Hornet to typowy "upalacz":)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...