
Locomotiv21
Użytkownicy-
Postów
73 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Locomotiv21

Forumowicz (2/4)
-
opony pancerne 25mm do roweru szosowego
Locomotiv21 odpowiedział(a) na tygrysek temat w Części i akcesoria rowerowe
Tu jest test opony Conti Gatorskin na BRR https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/continental-gatorskin-2015 Tak jak pisałem, odporność na przebicia jest mega ale opory toczenia są bardzo duże - zastanów się czy napewno potrzebujesz takiej ekstremalnej ochrony (kosztem spadku prędkości) Jakiego rodzaju przebicia dętki masz najczęściej, punktowe czy tzw "snake"? Zakładam, że jeździsz na dętce (butylowej?) Zastanawiam się czego Ci brakuje w tym gravelu, że chcesz zrobić z roweru typowo szosowego (Romet) gravela? -
opony pancerne 25mm do roweru szosowego
Locomotiv21 odpowiedział(a) na tygrysek temat w Części i akcesoria rowerowe
Miałem opony Conti GatorSkin (rok 2021) i faktycznie są pancerne ale odczucia z jazdy są takie jakby ktoś przypiął mi małą "przyczepkę" albo tak jakbym jechał po jakiejś smole - według mnie czuć spadek osiągów. Prawdopodobnie to zasługa mieszanki ale więcej bym tego wynalazku nie kupił. -
Zestaw naprawczy do opon szosowych (tubeless)
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Części i akcesoria rowerowe
Mam obręcze karbonowe (FFWD Ryott 44), jeżdżę na dętkach TPU ale zachciało mi się odmiany - bo tubeless podobno ma mniejsze opory toczenia, łatwo się uszczelnia i jest bardziej komfortowe niż dętka - tyle w teorii. Zaszalałem i kupiłem lekkie opony tubeless Tufo Comtura Prima (28 mm) i ... za cholerę nie byłem w stanie ich uszczelnić. Mam kompresor, wyciągnąłem wentyl i próbowałem uderzyć dużym cisnieniem tak aby opona ułożyła się na obręczy ale to nic nie dawało - powietrze uchodziło na styku obręczy i opony. Owinąłem oponę taśmą klejącą (dookoła) tak aby lepiej przylegała do obręczy - niestety nic z tego. Wyglądało to tak jakby opona była zbyt luźna na obręczy - na dętce opona jeździ super. Męczą mnie już te Conti gp5000 - po ok. 1000 km na oponach widać już dość spore nacięcia, dętka jeszcze nie wychodzi ale nie wygląda to zbyt dobrze Chcę spróbować czegoś innego o szerokości 32 mm, myślałem o Pirelli PZero Race lub Michelin Pro 5 TS TLR (nowość - dobre wyniki testów na Bicycle RR) Mam mleko w MTB i gravelu - tu sprawdzają się bardzo dobrze ale szosa to trudniejszy temat. W ogóle zastanawiam się czy nie kupić czegoś cięższego ale bardziej odpornego na przebicia, opony wyścigowe są fajne ale ryzyk złapania kapcia jest spore. Poza tym zbliża się sezon zimowy (będę jeździł - a co!) i warto by pomyśleć o czymś bardziej niezawodnym. -
Zestaw naprawczy do opon szosowych (tubeless)
Locomotiv21 opublikował(a) temat w Części i akcesoria rowerowe
Cześć Jakie macie doświadczenia z zestawami naprawczymi do szosowych opon tubeless? Rozważam tubeless na szosie ale boję się, że mleko nie da rady, "korki" typu Dynaplug też nie zawsze dają radę Opony tubeless są zazwyczaj dość ciasno spasowane na obręczy więc założenie dętki może być trudne lub niemożliwe w warunkach polowych - i co wtedy? -
[sprzedam] Canyon Endurace 6.0, rozmiar L, (koła DT Swiss 350 - waga 1.450 g)
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Sprzedam
Ogłoszenie nieaktualne -
[sprzedam] Canyon Endurace 6.0, rozmiar L, (koła DT Swiss 350 - waga 1.450 g)
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Sprzedam
Hej Najszersze opony jakie się zmieszczą do tego roweru to 30 mm -
Jacek, dzięki za info Widziałem, że jeździsz na oponach Vittoria Corsa Pro - mógłbyś napisać jak jest z odpornością tych opon na przebicia?
-
Czy dętki lateksowe mogą być używane na obręczach karbonowych?
-
[sprzedam] Canyon Endurace 6.0, rozmiar L, (koła DT Swiss 350 - waga 1.450 g)
Locomotiv21 opublikował(a) temat w Sprzedam
Cześć 🙂 Sprzedam rower Canyon Endurace 6.0 - wszechstronny rower z lekką aluminiową ramą ważącą zaledwie 1350 g, zbudowany z najlepszych komponentów w swojej kategorii cenowej. Jego masa to 8,5 kg z pedałami Shimano SPD 520 Rower jest wyposażony w lekkie koła (o wadze 1.450 g) z piastami DT Swiss 350 oraz obręczami DT Swiss RR411 Napęd: 10 rzędowy Shimano Tiagra z korbą 50/34 oraz kasetą 11/34 Kierownica: PRO PLT Compact Ergo, szerokość 40 cm Siodełko: Selle Italia X3 Opony: Continental Grand Prix SL 25 mm Rozmiar "L" dla osoby o wzroście z przedziału 180 cm - 190 cm Jestem pierwszym i jedynym właścicielem tego roweru - posiadam dowód zakupu Przebieg roweru to ok. 2.000 km (jest to jeden z moich czterech rowerów) Lokalizacja: Katowice Cena 2.400 zł (do negocjacji) https://www.olx.pl/d/oferta/canyon-endurace-6-0-rozmiar-l-kola-dt-swiss-350-waga-1-450-g-CID767-ID16Cllh.html?bs=olx_pro_listing -
Chciałem dodać moją opinię na temat wkładek do butów: Trek BioDynamic Co to jest? Zainteresowane osoby odsyłam do strony producenta gdzie jest wszystko opisane: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/odzież-rowerowa/buty-rowerowe/części-i-wkładki-do-butów-rowerowych/wkładki-do-butów-rowerowych/wkładki-do-butów-rowerowych-trek-biodynamic-dla-łuku-średniej-wysokości/p/37293/?colorCode=yellow Dlaczego to kupiłem? Miałem lekki problem z bólem stóp (bardziej prawej stopy) w okolicy gdzie pod butem przechodzi oś pedału, dodatkowo niekiedy lekko bolały mnie biodra Jeżdżę na gravelu w butach SPD (Shimano), które mają 4 lata i miałem wrażenie, że fabryczna wkładka w bucie mogła się już zużyć i to może być potencjalną przyczyną moich dolegliwości. Co to daje? W moim przypadku znaczne złagodzenie (myślę, że o ok. 70%) bólu stóp oraz wyeliminowane bólu bioder (mam średnią wersję, żółtą) Mam wrażenie, że te wkładki dają takie odczucie, że można mocniej deptać korby - jest takie fajne uczucie lepszego podparcia stóp i lepszego oddawania mocy Dodatkowym bonusem jest to, że to wydajniejsze pedałowanie przekłada się na ciut większą prędkość ale dla mnie priorytetem był komfort jazdy i z tego zadania te wkładki wywiązują się super. Może ktoś z Was ma takie lub inne wkładki i chciałby się podzielić swoją opinią?
-
Polecane strony z odzieżą kolarską
Locomotiv21 odpowiedział(a) na iampapryk temat w Odzież rowerowa i kaski
W temacie bibsów polecam Assos Mile GT - właśnie kupiłem drugą parę - cena ok. 600 pln dużo/niedużo - kwestia względna Daja niesamowity komfort jazdy, dodatkowym atutem (dla mnie) jest to, że nogawki mają lekką "kompresję" w okolicy ud - ja to lubię ale nie każdemu to odpowiada. W każdym razie wkładka robi robotę i dupa nie boli nawet po kilku godzinach, szelki są bardzo dobrze dopasowane, nie obcierają sutków ani ramion. AleCycling Corsa 2.0 - cena ok. 350 pln - wkładka spoko ale jednak w Assos lepsza - cóż, lepsze jest wrogiem dobrego 🙂 Jeździłem w tanich spodenkach FDX - dupa odparzona i obolała po 60 km, szelki drażniły sutki, jedno ramię lekko przytarte - nie polecam Miałem koszulkę z Questsport i jakość była spoko, nie wiem jak ze spodenkami ale firma szyje dość starannie na poziomie światowych producentów Jest też jeszcze BCM Nowatex - miałem spodenki ale zimowe (długie) mały problem z dopasowaniem ale wkładka jest ok Są też inne, polskie firmy, które maja produkty wysokiej jakości np.: Luxa, Inoni Możemy tu pisać o swoich odczuciach i każdy może mieć inne zdanie o tym samym produkcie dlatego najprościej kupić i wypróbować osobiście 🙂 -
[koła] Newmen Streem 28" Allround A.49/A.54
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Części i akcesoria rowerowe
Poczytałem niemiecki fora i opinie nt. Newmenów są różne, dość dużo ludzi narzeka na łożyska w tych kołach, które są najtańsze z możliwych Dodatkowo jest problem ze szczelnością tylnej piasty, trzeba kupować dodatkowe "end cupy" Serwis Newmena działa powoli i opieszale - chyba osiedli na laurach i lekko zlewają klienta. Niestety ale sprawdza się zasada, że nie ma nic za darmo - płacisz mniej za "super" koła (w relacji cena/jakość) ale akceptujesz wyższe ryzyko Odpuściłem zakup Newmenów - kupiłem FFWD Ryot 44 z piastami n/gage czyli autorska piasta FFWD (na schematach wygląda identycznie jak DT350) Trochę się boję tych piast ale firma dość znana w świecie kolarstwa więc powinno być OK Nie jestem zawodowcem, jeżdżę dla funu więc nie potrzebuję DT240 Jak przyjdą i pojeżdżę na nich trochę to dam znać czy było warto 🙂 -
[koła] Newmen Streem 28" Allround A.49/A.54
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Części i akcesoria rowerowe
@jajacek Dzięki za info, nie wiem jak z serwisem w PL (jakby co) ale najwyżej będę wysyłał do Niemiec Pojawiła się mała wątpliwość - obręcze mają 33,5 mm szerokości zewn. a mój rower może zmieścić opony o szerokości max. 32 mm Chyba muszę wybrać węższy model - Streem S.60 / Streem S.66 ma szerokość zewn. 32 mm ale ten stożek już jest dość spory (jeżdżę w okolicach Katowic a tu ostatnio dość mocno wieje) -
[koła] Newmen Streem 28" Allround A.49/A.54
Locomotiv21 opublikował(a) temat w Części i akcesoria rowerowe
Szukam kół karbonowych ze stożkiem ok. 50 mm pod oponę 28 mm - szerokość zewn. obręczy powinna mieć ok. 30 mm (nie hookless) Znalazłem koła Newmen, które mają fajne parametry w relacji do ceny ale bardzo niewiele jest informacji o tej marce Czy ktoś z Was używał kół tej marki? -
Widoczność na szosie - bezpieczeństwo
Locomotiv21 odpowiedział(a) na Locomotiv21 temat w Odzież rowerowa i kaski