Skocz do zawartości

Locomotiv21

Użytkownicy
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Locomotiv21

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Znalazłem jeszcze artykuł, który zawiera ciekawe wyniki badań firmy Trek: https://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/trening_i_dieta/16062/jak_byc_widocznym_na_szosach Wnioski: 1. Zawsze miej włączone lampki 2. Akcentuj ruchome części ciała, np. stopy 3. Ubrania fluo są lepiej widoczne
  2. Z przodu mam lampkę https://www.knog.com/products/plus-free-front-light 40 lumenów max. - ja jej używam w trybie Eco Flash i to wystarcza (albo tak mi się wydaje) żeby zaznaczyć swoją obecność na drodze Zdarzają się znacznie mocniejsze lampki Knoga, np. takie https://www.knog.com/products/blinder-600-front-bike-light i to już generuje błyski, które są odbierane przez ludzkie oko jako mocno oślepiające
  3. Ostatnio więcej jeżdżę po szosie i to co kierowcy wyprawiają na drogach powoduje u mnie szybsze bicie serca Ubieram odblaskową kamizelkę (fluo), mam radar Garmin Varia, który miga bardziej intensywnie i ostrzega gdy nadjeżdża samochód z tyłu, mam lusterko wsteczne i lampkę migającą z przodu. Mam wrażenie, że widać mnie z kilometra ale pomimo tego kierowcy podjeżdżają bardzo blisko (nie odstrasza ich migające światełko) a przy wyprzedzaniu niekiedy nie zachowują bezpiecznej odległości. Macie jakieś patenty na poprawę bezpieczeństwa na drodze?
  4. @wino Świadomie kupiłeś rower na OLX jako uszkodzony? Sprzedawca poinformował Cie, że rama jest uszkodzona?
  5. Pisząc "bielizna" mam na myśli bokserki/majtki
  6. Dzięki za info bo myślałem, że jestem jakiś nienormalny (sugestie otoczenia🤪)
  7. Czy zakładacie bieliznę pod spodnie rowerowe (szosowe) w chłodniejsze dni, czyli tak ok. 10 stopni C (i niżej)?
  8. Niestety zintegrowane kierownice też mogą pękać: Toseek Chinese Carbon Handlebars FAILED
  9. Wystarczy wpisać w YouTube "How to break your Chinese carbon handlebar" Filmiki dają do myślenia To samo może być z karbonową sztycą z Chin
  10. @mareckiabc Możesz napisać więcej szczegółów na temat tego co wymieniłeś w Swoim rowerze?
  11. Chisel jest wygodny pomimo raczej wyścigowej geometrii, mam ramę alu, opony 2,35 i w porównaniu do gravela to jest bajka, zwłaszcza na kamienistych odcinkach których w lasach przybywa coraz więcej. Mam też gravela Cube Nuroad Race z oponami 50 mm ale na nierównościach to i tak nie jest to samo co rower z jakikolwiek amorem (nawet kiepskim). Kolejna sprawa to osiągnięcie dobrego balansu na rowerze, tzn. takiego aby na rękach nie spoczywało zbyt dużo ciężaru ciała - trzeba pokombinować z siodełkiem (przód/tył)
  12. Wpisując w wyszukiwarkę hasło "esker" pojawia się 147 wyników🙄 Jezusie Panieński czy ludzie są aż tak leniwi, że nie chce im się przeczytać tego co już było napisane na temat tego modelu? Ktoś się rejestruje, nie czyta regulaminu, wrzuca hasło "jaki gravel?", użytkownicy forum prześcigają się w propozycjach rowerów a autor wątku "znika" i ma wszystko w d...e
  13. @Maciej Możesz wymienić standardowe dętki (bo zakładam, że takie masz założone) na TPU (np. RideNow) - w ten sposób niewielkim kosztem zyskasz zmniejszenie masy kół o ok. 400 gram a to z kolei przełoży się na większą dynamikę przyspieszania i pozwoli jeździć trochę szybciej. Kolejna sprawa jest taka, że Kellys Gate50 to rower o raczej sportowej geometrii a więc wymaga bardziej rozciągniętej, pochylonej pozycji i wiele tutaj nie poprawisz, tzn. możesz kombinować i dać krótki mostek, kierownicę ze wzniosem 40 mm ale to i tak nie zmieni charakteru tego roweru. Poza tym dobrze by było sprawdzić czy jeździsz na odpowiednim rozmiarze ramy dobranym do Twojego wzrostu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...