Skocz do zawartości

AmatorSzosy

Użytkownicy
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

39 124 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AmatorSzosy

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. No to po opiniach jest jeden producent na prowadzeniu, dzięki za pomoc! 🙂
  2. Prosta odpowiedź, trening Z2 na trenażerze, stała moc 168W, kadecja stała 88-95, odczuciowo spacer, czujnik wskazuje skokowo tętno między 130 a 170, jeśli to by było prawdą to wydaje mi się że poczułbym że z serduchem jest coś nie tak 🙂 Dzięki @jajacek za opinie, wyczytałem też coś o polar H9 oraz H10, czekam na więcej opinii przed podjęciem decyzji o zakupie 🙂
  3. Witam! Aktualnie używam czujnika napiersiowego Magene H303. Służy mi od ponad roku i jakoś tam sobie radził, od jakiegoś czasu jednak coraz częściej pojawiają się problemy z rozjeżdzaniem się tętna nawet przy jednostajnym treningu w 2 strefie mocy. Ze względu na sporą wiedzę sprzętową forumowiczy przychodzę po pomoc w wyborze dokładnego i trwałego następcy tego czujnika. Nie mam preferencji co do marki - priorytet dokładność i jakość wykonania. Jeśli są alternatywy dla czujników napiersiowych (np. na ramie) które będą dokładniejsze, też biorę to pod uwagę. Pozdro! :)
  4. Dziękuję za wszystkie opinie i wywiązaną dyskusję, coś tam w głowie mi się już zarysowało, zawęziliście mi trochę pole wyboru :)
  5. Nie chce być uszczypliwy, wiadomo, szybkość zależy głownie od kopyta, ale na pytanie na czym zależy jest odpowiedź w treści pierwszej wiadomości 😉 Rowery widać w jakiej są specyfikacji, chodzi o to który z nich według forumowiczów będzie najszybszy tak jak stoi i który ułatwi osiągnięcie jak najwyższych prędkości 🙂 . @jajacek Jestem na bieżąco z informacjami na temat oporów toczenia i aerodynamiki jakie od Ciebie spływają, cenię sobie tą wiedzę a do samej pracy pewnie z chęcią zerknę. W zestawieniu niestety nie ma szosy typowo aero, chciałoby Ci się zerknąć na te sztuki i rzucić swoją opinię, która najmniej będzie "spowalniać" tak jak stoi 🙂
  6. Cześć! Obserwuje kilka rowerów, każdy rozmiarowo +/- wpisuje się w parametry osoby która docelowo będzie na nim jeździć. Priorytetem jest szybkość, proszę o porady, która z tych sztuk wypadnie najkorzystniej. Orbea Orca (r49) - Kupszose.pl Scott Addict 25 (r49) - Kupszose.pl https://www.olx.pl/d/oferta/van-rysel-edr-af-ultegra-xs-CID767-ID16IxZp.html https://www.olx.pl/d/oferta/orbea-avant-h30-rozmiar-49-2024-shimano-105-szosa-gwarancja-CID767-ID16ZlSy.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-kuota-di2-kougar-carbon-45-51cm-wyprzedaz-wysylka-CID767-ID16tM5Y.html
  7. Odkopie temat, decyzja padła na zakup Squirt Long Lasting Lube - smar wodno-woskowy, aplikuje zgodnie z zaleceniami producenta - napęd dużo cichszy niż przy poprzednio smarowanej oliwce, o czystości nie musze wspominać, mogę polecić 🙂
  8. Ja po wymianie kółek przerzutki na nowe nie dałem smaru - efekt przy pierwszej jeździe z przerażeniem zatrzymałem się na poboczu słysząc pisk jakby ktoś szorował widelcem po talerzu, dojechałem do domu, rozebrałem, trochę gęstego smaru do środa - cisza. Przypuszczam że mogłeś stamtąd właśnie wypłukać smarowanie.
  9. Hej! W skrócie, dość mam ciągle brudnego napędu od różnego typu oliwek, szukam wosku / smaru woskowego (?) godnego polecenia do swojej szosy. Jedyny wpis jaki znalazłem na forum gdzie szczątkowo był temat ruszony był 3 lata temu i przez ten okres czasu podejrzewam że wiele się zmieniło... Ktokolwiek wie, ktokolwiek stosuje, proszę o polecenia. ? Ps. gotowanie w wosku czy jak to się zwie łańcucha odpada, chodzi mi o płynną formę, którą mogę bezpośrednio z tubki aplikować na łańcuch.
  10. Co do pozycji ucieczkowej z chwytem na klamkach nurtuje mnie jeszcze jeden szczegół, w Pro Peletonie obserwuje ułożenie palców dłoni , zdecydowana większość jeździ jak na rysunki 2 od lewej, widziałem jednak wariacje, gdzie hamulcu był 1/2 palce reszta pod hamulcem obejmując chwyt kierownicy, myślisz że to również może w jakiś sposób generować zyski/straty czy będzie to już raczej kwestia wygody? Co do szerokości kierownic, czy powinno się schodzić poniżej szerokości obręczy barkowej? Przykładowo u mnie 380mm w obręczy, zejście poniżej tej wartości na szerokości kierownicy nie wpłynie negatywnie na pewność jazdy?
  11. Bardzo sobie cenię Twoje wpisy i staram się korzystać z tej wiedzy, nie ukrywam że dzięki podpowiedzią nt. aero pozycji itp. udało mi się zrobić spory postęp rok do roku na zawodach w których startuje. Chce doprecyzować temat kierownic, czy opisana kierownica Zipp to ta? Kierownica szosowa ZIPP Service Course SL 70 Ergonomic | CentrumRowerowe.pl Czy 450zł inwestycja robi rzeczywiście aż taką różnicę?
  12. Dzięki Jacku! ? Znów człowiek trochę mądrzejszy, będę musiał przebić barierę w głowie i spróbować jazdy na niższym ciśnieniu.
  13. Dwa lata temu jeździłem na 7 barach i oponach 25mm, rok temu przy przejściu na 28mm stopniowo schodziłem -> 6,5 -> 6, jednak nie mogę się przebić w głowie żeby schodzić niżej, a kalkulatory mi podpowiadają notorycznie, że poniżej 5 powinienem jeździć ? jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy jeżdżąc na za dużym teoretycznie ciśnieniu tracę na oporach toczenia? Czy tylko na komforcie jazdy?
  14. Rozumiem, sytuacja wydaje się już w takim razie dość klarowna, dzięki za wszystkie podpowiedzi! ?
  15. Czyli nie ma żadnej opcji żeby wgrać sobie trasę i włączyć LT na garminie bez użycia telefonu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...