-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ozzmozz
Forumowicz (2/4)
-
Ja akurat poluję na koła do mtb. Mam nadzieję, że coś się uda przytulić dobrego.
-
@Magda86 mi na bolące nadgarstki pomogły podkładki pod mostek (kierownica dzięki temu wyżej około 1cm) oraz gripy. Polecam Ergon GS1 Evo.
-
Rockrider Explore 540 29" vs XC 100 29"
ozzmozz odpowiedział(a) na DarwinWatterson temat w Jaki rower kupić do X złotych?
@APZ @Pepe75 dzięki za wasze fotki. Szczelina już zniwelowana. Decathlon coś poknocił przy składaniu mojego egzemplarza i w dolnej misce była za wysoka bieżnia z kulkami, która powodowała taką szczelinę. Po wymianie na oryginał zakupiony osobno jest już wszystko w porządku i nowy amortyzator pięknie siedzi. -
Rockrider Explore 540 29" vs XC 100 29"
ozzmozz odpowiedział(a) na DarwinWatterson temat w Jaki rower kupić do X złotych?
Mam ogromną prośbę do posiadaczy EXPL 540 - możecie sprawdzić jaką macie mniej więcej przerwę pomiędzy dołem główki ramy a widelcem? Wydaje mi się, że u mnie po zmianie amortyzatora "szpara" jest zbyt duża - około 3mm (Foto). Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo nie daje mi to spokoju. -
@mike21 podsyłam zdjęcie profilu bieżni. Foto tu
-
Bieżnia oryginał, ściągnięta ze starego widelca i ponownie nabita na nowy. Stery też oryginał. Zmieniłem tylko amor z wykorzystaniem wszystkiego co było w rowerze fabrycznie. Lepszego zdjęcia nie mam, bo widelec już zamontowany.
-
@mike21 A więc tak: wyczyściłem, odtłuściłem, nasmarowałem i złożyłem. Wydaje mi się jednak, że jest za duża szpara/przerwa pomiędzy główką a widelcem (foto). Próbowałem różne kombinacje i za cholerę wideł nie chce wejść głębiej. Jedno mnie tylko zastanawia - ten pierścień uszczelniający jest przecięty fabrycznie, nie tak jak w górnym łożysku bo tam jest on cały - może powinien być w innym miejscu np. bezpośrednio na bieżni widelca? Porady mile widziane.
-
@mike21 dzięki za pomoc. Jak tylko znajdę tam gdzieś ten pierścień - oby gdzieś był. Dodatkowo zapytam Cię jeszcze - można taki "system" wymienić na pełne łożyska maszynowe?
-
-
@mike21 Rower to RR EXPL 540, nówka z Deca, kupiony w kwietniu 2023r., około 2100-2200 km przejechane. Jeszcze mnie naszła taka myśl, że może to jest "zatyczka" łożyska, ale wtedy był by jeszcze ten plastikowy uszczelniacz, który by to trzymał w całości i po demontażu nie powinno być tego luzem na widelcu.
-
Witajcie, mam sporą zagwozdkę. Wyciągnąłem amortyzator (wymieniam na inny). Po wyjęciu go, na rurze sterowej od spodu była bieżnia. Luźno zeszła z rury rękami - foto 1e. Jednak na amorze jest druga, wg. mnie identyczna bieżnia, ładnie nabita i siedzi bardzo ciasno - foto 2e. O co tu chodzi? Jedynka na dwójkę nie wejdzie idealnie, z resztą to chyba bez sensu. Źle fabryka poskładała czy co? Proszę o poradę co zrobić. Dodam jeszcze foto dołu i góry - 3e i 4e. Dzięki.
-
Specialized Chisel- fajne promo :-)
ozzmozz odpowiedział(a) na Cajtek78 temat w Jaki rower kupić do X złotych?
Sid z bikestacji ma tłumik Rush, a nie Charger. -
Także polecę Bernarda. Kupiłem szosę (także pierwszą w życiu i względnie tanią) w zeszłym roku i jestem bardzo zadowolony z przebiegu transakcji, stanu roweru jak i z samego sprzedawcy.
-
Rockrider Explore 540 29" vs XC 100 29"
ozzmozz odpowiedział(a) na DarwinWatterson temat w Jaki rower kupić do X złotych?
@jajacek gwarancja gwarancją, ale wiedza niektórych pracowników Decathlonu pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo oddanie roweru do sklepu wiązało by się z jego utratą na kilka lub kilkanaście dni a pogoda coraz lepsza do jazdy. Dodatkowo gwarancja kiedyś się skończy, a wiedza nabyta zostanie na przyszłość ;). Olej w amorze był, ale nie wiele, myślę że połowa tego co wlałem. Dzięki za upewnienie się, że jego praca jest teraz prawidłowa. -
Rockrider Explore 540 29" vs XC 100 29"
ozzmozz odpowiedział(a) na DarwinWatterson temat w Jaki rower kupić do X złotych?
Panowie mam pytanie: zrobiłem w swoim EXPL 540 wreszcie serwis amortyzatora x-fusion rc32. Pierwszy raz w życiu rozbierałem i serwisowałem amortyzator. Po złożeniu i zamontowaniu w/w pojawiła się jedna istotna różnica w jego pracy. Mianowicie przed serwisem blokada działała praktycznie od razu, amortyzator blokował się i nie uginał praktycznie wcale (może odrobinkę, ciut-ciut), a teraz po serwisie, po zablokowaniu ugina się (ciężej niż bez blokady) około 1-1,5cm i dopiero dalej twardnieje i nie ugina się już wcale. Pytanie - tak ma być, czy coś zrobiłem nie tak?