Skocz do zawartości

ozzmozz

Użytkownicy
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ozzmozz

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Mam Centuriona Hyperdrive - w zeszłym miesiącu wsadziłem 2x Conti GP5000 28. Weszły bez problemu na fabryczne DT Swissy.
  2. Ja akurat poluję na koła do mtb. Mam nadzieję, że coś się uda przytulić dobrego.
  3. @Magda86 mi na bolące nadgarstki pomogły podkładki pod mostek (kierownica dzięki temu wyżej około 1cm) oraz gripy. Polecam Ergon GS1 Evo.
  4. @APZ @Pepe75 dzięki za wasze fotki. Szczelina już zniwelowana. Decathlon coś poknocił przy składaniu mojego egzemplarza i w dolnej misce była za wysoka bieżnia z kulkami, która powodowała taką szczelinę. Po wymianie na oryginał zakupiony osobno jest już wszystko w porządku i nowy amortyzator pięknie siedzi.
  5. Mam ogromną prośbę do posiadaczy EXPL 540 - możecie sprawdzić jaką macie mniej więcej przerwę pomiędzy dołem główki ramy a widelcem? Wydaje mi się, że u mnie po zmianie amortyzatora "szpara" jest zbyt duża - około 3mm (Foto). Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo nie daje mi to spokoju.
  6. @mike21 podsyłam zdjęcie profilu bieżni. Foto tu
  7. Bieżnia oryginał, ściągnięta ze starego widelca i ponownie nabita na nowy. Stery też oryginał. Zmieniłem tylko amor z wykorzystaniem wszystkiego co było w rowerze fabrycznie. Lepszego zdjęcia nie mam, bo widelec już zamontowany.
  8. @mike21 A więc tak: wyczyściłem, odtłuściłem, nasmarowałem i złożyłem. Wydaje mi się jednak, że jest za duża szpara/przerwa pomiędzy główką a widelcem (foto). Próbowałem różne kombinacje i za cholerę wideł nie chce wejść głębiej. Jedno mnie tylko zastanawia - ten pierścień uszczelniający jest przecięty fabrycznie, nie tak jak w górnym łożysku bo tam jest on cały - może powinien być w innym miejscu np. bezpośrednio na bieżni widelca? Porady mile widziane.
  9. @mike21 dzięki za pomoc. Jak tylko znajdę tam gdzieś ten pierścień - oby gdzieś był. Dodatkowo zapytam Cię jeszcze - można taki "system" wymienić na pełne łożyska maszynowe?
  10. Takie cos znalazłem na YT - to nie będzie faktycznie ta "zatyczka"?
  11. @mike21 Rower to RR EXPL 540, nówka z Deca, kupiony w kwietniu 2023r., około 2100-2200 km przejechane. Jeszcze mnie naszła taka myśl, że może to jest "zatyczka" łożyska, ale wtedy był by jeszcze ten plastikowy uszczelniacz, który by to trzymał w całości i po demontażu nie powinno być tego luzem na widelcu.
  12. Witajcie, mam sporą zagwozdkę. Wyciągnąłem amortyzator (wymieniam na inny). Po wyjęciu go, na rurze sterowej od spodu była bieżnia. Luźno zeszła z rury rękami - foto 1e. Jednak na amorze jest druga, wg. mnie identyczna bieżnia, ładnie nabita i siedzi bardzo ciasno - foto 2e. O co tu chodzi? Jedynka na dwójkę nie wejdzie idealnie, z resztą to chyba bez sensu. Źle fabryka poskładała czy co? Proszę o poradę co zrobić. Dodam jeszcze foto dołu i góry - 3e i 4e. Dzięki.
  13. Sid z bikestacji ma tłumik Rush, a nie Charger.
  14. Także polecę Bernarda. Kupiłem szosę (także pierwszą w życiu i względnie tanią) w zeszłym roku i jestem bardzo zadowolony z przebiegu transakcji, stanu roweru jak i z samego sprzedawcy.
  15. @jajacek gwarancja gwarancją, ale wiedza niektórych pracowników Decathlonu pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo oddanie roweru do sklepu wiązało by się z jego utratą na kilka lub kilkanaście dni a pogoda coraz lepsza do jazdy. Dodatkowo gwarancja kiedyś się skończy, a wiedza nabyta zostanie na przyszłość ;). Olej w amorze był, ale nie wiele, myślę że połowa tego co wlałem. Dzięki za upewnienie się, że jego praca jest teraz prawidłowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...