Skocz do zawartości

Pepe75

Użytkownicy
  • Postów

    869
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pepe75

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Nie jeżdżę w maratonach, nie ścigam się. Na dodatek jeżdżę w płaskopolsce i dużo tu asfaltu. Miałem w Chiselu zestaw Barzo + Mezcal 2.35 (na obręczach wewn 26mm i na mleku) i na asfalcie było szybko. Nawet Strava pokazała mi rekord z asfaltowego odcinka 20km (z trasy, którą zazwyczaj jeżdżę gravelem). Później zmieniłem na Racekingi 2.25 i nie poczułem jakiegoś przyspieszenia, za to na Racekingu z przodu w lesie jeżdżę ostrożniej.
  2. Objawów specjalnych nie mam. Ostatnio nie wiem, ale jakiś czas temu miewałem 140/90 - czyli tak na pograniczu
  3. Ze względu na chyba zbyt wysokie hr bez wysiłku i szybko rosnące podczas wysiłku.
  4. To na czym opierasz trening ? Pewnie będę musiał się wybrać do lekarza i posprawdzać co i jak.
  5. Porównanie opon w różnych warunkach https://www.johnkarrasch.com/articles https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DfeSw0IISbcN1nn9Id_ovxiioIuemJle9sC0nuDa6WA/edit?gid=1139856651#gid=1139856651
  6. Dzięki. W sumie coś podobnego wczoraj zrobiłem. Przejazd trochę ponad 30km w tętnie 130-140 i na koniec był wjazd pod górkę (Góra Kalwaria) gdzie tętno doszło do 178 (miałem obawy mocniej cisnąć). Odpoczynek i powrót kolejne 30km w tętnie 130-150. U mnie niestety tętno szybko się wkręca w wysokie rejony, a jadąc w tętnie 130-140 mam wrażenie jazdy na pół gwizdka. Jak mi wychodzi średnia z jazdy 160 to dopiero czuję, że solidnie pojeździłem. Tylko nie wiem czy w ten sposób dobrze robię.
  7. Możemy się umówić, ale średnią 28 to ja raczej osiągnę przy wyższych wartościach tętna 😉 Koła alu GR1600, wewn 24mm, waga 1750g
  8. Podjadę do Speca i zobaczę czy dadzą się karnąć 😉 A jeszcze przypomniało mi się, że jechałem po lesie na Treku (kolegi) z isospeedem, co prawda mtb ale czuć było różnicę pod siodełkiem w stosunku do mojego mtb alu. Więc to też może być ciekawy kierunek. Do takiego Treka można założyć mostek Redshift lub klona. Jeszcze takie moje jedno przemyślenie odnośnie szosówek - wsiadłem na jakąś w Deca i miałem wrażenie dużej nerwowości kierownicy. Jakakolwiek szosówka będzie prawie na pewno zwinniejsza od Diverga - pytanie czy przesiadając się z crossa na pewno tego chcesz/potrzebujesz ? Ja bym nie wydał 10-12k w ciemno, bez porównania: Diverge, Roubaix, Trek z iso, itp i sprawdzenia, którym mi się najlepiej jeździ 53mm to dopiero w nowych Divergach, na Unbound były pokazane. Te g-one 50mm mają na obręczy wewn 24mm ~49mm szerokości i to moim zdaniem taki max i to raczej nie na lepkie błoto. Kiedyś wstawiłem filmik na forum jak ugina się sztyca roval terra, a @jajacek zauważył że pracują też tylne widełki co razem daje komfort.
  9. Mam Speca Diverga z 2021 r. Podstawową rama - fact 8r. Model Sport Carbon. (Na marginesie to model bez schowka w ramie, nad czym trochę ubolewam). Dodatkowo dołożyłem sztycę roval terra, która jest w wyższych modelach. @jajacek ma wcześniejszy model Diverga i takiego nie kupuj bo napisał, że do przodu nie jedzie. Mój jedzie i czasem nawet cztery dychy wyciąga 😉 Jeśli chodzi o komfort to uważam, że jest rewelacja. Mam najprostszy futureshock 1.5 + elastyczne tylne widełki i sztyca robią robotę. Szczególnie ostatnio, kiedy włożyłem opony Schwalbe g-one rx i rs 700x50mm (ciut więcej niż producent przewiduje ale jest jeszcze luz). @jajacek zachwala Roubaixa - spróbuję go gdzieś przetestować i będę miał porównanie do Diverga. Jeżeli wyjdzie, że średnie wzrosną o 1-2km/h to nie wiem czy to ma sens - chociaż nie pogniewałbym się na Roubaixa, ale oprócz Diverga nie zamiast. Chyba, że jeździsz w ustawkach szosowych i akurat tyle brakuje żeby nie odpaść.
  10. Dzięki Oskar, a możesz jeszcze podpowiedzieć jak Twój ojciec robił test maksymalnego tętna?
  11. Podepnę się do tematu bo ciekawy. Nie wiem tylko czy dobrze rozumiem ten sweet spot - 95% to 5 strefa, a dalej piszesz żeby robić interwały w czwartej strefie. Dla przykładu zrobiłem sobie tabelkę dla swojego wieku
  12. Nic Cię nie kosztuje spróbować starego łańcucha do 34z. Niedawno zmieniłem cały napęd w gravelu i łańcuch wyliczony wg wskazówek był za długi.
  13. 36z to za dużo ja bym najpierw założył do tego łańcucha, który masz i się przejechał - może będzie wszystko ok jeżeli będziesz kupował nowy łańcuch to kupuj w pewnych sklepach - jest sporo podróbek https://www.centrumrowerowe.pl/lancuch-shimano-xt-cn-hg95-pd10089 https://www.decathlon.pl/p/2-spinki-do-lancucha-rowerowego-10-biegowego/_/R-p-248 i do tego prawilny przymiar (większość przymiarów nie mierzy prawidłowo - ten tak) https://www.centrumrowerowe.pl/przymiar-zuzycia-lancucha-park-tool-cc-4-2-pd48157
×
×
  • Dodaj nową pozycję...