Skocz do zawartości

newjunior

Użytkownicy
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia newjunior

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Orbea o której pisałaś na wstępie pomieści opony do 35 mm raczej bez bieżnika. Giant chyba 38 mm. Zgadzam się że fajnie by było mieć korbę gravelowa 46 30. Giant którego podlinkowalem ma kasetę 11 36 czyli w górach raczej dasz radę, a orbea 11 34. Giant lepiej tutaj wypada. Jakbyś chciała w przyszłości zmienić korbę na grx 46 30 to koszt około 500 zł plus robocizna. To moje głośne myślenie 🙂
  2. https://agasport.com.pl/rower-giant-liv-avail-ar-1-ai-blue-2024-id-3769
  3. @jajacek która z opon tubeless lepiej wskakuje na obręcz Continental czy vittoria . Kupiłbym jedna oponę tubeless na tył tcr i sprawdził , na razie myślę o Continental 5000 s tr 25 mm waga 250, jeżdżę na detkach
  4. Dzięki za odzew. Opony to Giant gavia. Dętka o której pisałem że jest "light" to offbondage ultralight 39 g z aluminiowym zaworkiem. Do tej dętki nie mam zastrzeżeń kilkukrotnie napełniana była do 8 bar, siłą rzeczy musiała gdzieś puścić. Opona z dętka Continental race w końcu wskoczyła. Jednak dalej nie widzę rozwiązania jak zainstalować dętki TPU do moich kół kiedy to można napełniać takie dętki maksymalnie 5 bar.
  5. Witam. Mam rower szosowy koła karbonowe obręcz hookless i jeżdżę na detkach, nie wydaje mi się żebym potrzebował jeździć na mleku. Problem jest taki że chciałem zmienić dętki na jakieś light, no i nie wychodzi. Dętkę light rozwaliło. Wiem że dętki light to tak góra 5 bar. Wracam więc do dętki Continental race waga około 100 g. Jednak opona przy dobiciu powietrza do nawet 8 bar nie chce wskoczyć równo, a tak się nie da jeździć bo jest bicie koła. Czy ktoś ma jakieś sposoby w takim przypadku? Proszę o rady
  6. Uważam że jajacek ma rację i rower z Decathlonu to świetna propozycja, stosunek ceny do jakości, gwarancja. I łatwość ewentualnej sprzedaży roweru w przyszłości
  7. No to jajacek ci skomplikował. W moim rowerze focus cayo który mam od nowości łożyska supportu zatrzymały się po około 500 km,ja nie zorientowany sobie tak jeździłem aż wytarlo gniazdo supportu zawiozłem rower do dobrego serwisu i wymienili support. Mechanik z serwisu Shimano Perfect Serwis powiedział że jeszcze tak raz to rama do wyrzucenia. Jednak jeżdżę od tamtej pory i mam 10 tys w kołach.
  8. Gianty podobno zdecydowanie lepsza jakość wykonania ram. Wziąłbym tańszego, starszego modelowo Giant a za zaoszczędzone pieniądze kupił koła karbonowe. Kolega rok temu kupił orbea orca aero i nie jest zadowolony z tego roweru. Nie zachwycił go
  9. Ja mam tcr i wszystkie podkładki pod mostkiem i jest nieźle jeśli chodzi o komfort. Porównując ramę rozmiar M focusa cayo do Giant tcr też rozmiar M. To rama w focusie jest mniejsza i bardziej wymagająca
  10. Polecam Focus izalco race na ramię karbonowej na szczękach które wychodziły od 2018, rama pomieści opony 28 mm. Sam mam focus cayo 2017 r. Mój cayo jak i izalco race to ta sama rama i jest to dośc komfortowy rower mimo wyścigowej geometrii. Spokojnie znajdziesz do 5 tyś coś fajnego
  11. Rowery na hamulcach szczękowych to nic złego. Jak byś w górach jeździł to napewno lepiej mieć hamulce tarczowe. Ten Giant ma opony 28 czyli nie będzie to jakiś woz drabiniasty. Sztyca d fuse ogranicza możliwości wymiany sztycy, uważam że karbonowa sztyca must have w rowerze z aluminiową ramą. Faktem jest że za ponad 3 tys można mieć rower karbonowy na 105 i niezłych kołach obręcze dt Swiss 460 i piasty dt 360 waga 1600 g. Sam wystawiam na olx właśnie rower o wymienionych cechach i oczekuje ponad 3 tys.
  12. Fakt ten focus to ciekawy rower . W cenie do 3 tys jeszcze są dostępne rozmiary S w sieci. Najlepiej byłoby sie przymierzyć i obejrzeć, organoleptycznie 😂
  13. Coś do obejrzenia https://youtu.be/goOWXlajvCc?si=nMebkoXCXIElHLhJ
  14. Również miałem Bridge Comp, nie polubiłem i sprzedałem. Obecnie mam prologo dimension stn.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...