Veriv Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca Ciśnienie trzeba dopasować pod teren, styl jazdy etc. Przy cieniutkich oponkach pamiętam że było nawer nieco sztywniej z dętkami. @wierzbajol moze tak ma być i ma telepać bo szybciej jezdzisz niz kiedyś. Rebound działa następująco : odkręcasz rebound na maxa (nie powiem w którą stronę, bo Manitou i Rockshock mają inaczej 🙂 ) i jezdzisz. Jeśli czujesz ból rąk związany z dosłownie biciem kierownicy po rękach, to znak że należy nieco przykręcić rebound. Im po cięższych(bardziej nierównych, kamienistych) trasach jezdzisz, tym rebound powinien być bardziej skręcony. Może być tak, że masz za mało ciśnienia w amortyzatorze, wtedy zamiast skręcania reboundu dobij powietrza. Rower XC powinien mieć jakieś 10% sagu do zastosowań XC. Jeśli masz więcej, to trochę się to mija z celemm chyba ze jezdzisz bardzo rekreacyjnie. Wtedy OK A i jeszcze jedno, ustawiasz SAG zawsze na całkowicie odkręconym zawieszeniu Odnośnik do komentarza
wierzbajol Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 36 minut temu, Veriv napisał(a): A i jeszcze jedno, ustawiasz SAG zawsze na całkowicie odkręconym zawieszeniu w rock shox jest zając i żółw - ustawiany amor był przy skręconym na zająca a obecnie jest ustawiony na 8/9 licząc, że max. przy żółwiu to 13/14 kliknięć 36 minut temu, Veriv napisał(a): @wierzbajol moze tak ma być i ma telepać bo szybciej jezdzisz niz kiedyś może 🤔 wg. mnie vittoria jest sztywniejsza niż poprzednio używane raceking'i i muszę się pobawić z ciśnieniem Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca nie miałem vittori nigdy, ale na pewno bo race king jest strasznie szmatowaty Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się