Unblockable Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Czy ktoś może powiedzieć, czy to rower warty swojej ceny(5999) w kategorii gravel do jazdy o charakterze bardziej sportowym niż rekreacyjnym, czy może w podobnej kwocie warto rozejrzeć się za czymś innym. Jego niewątpliwą zaletą jest to, że jest dostępny;) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Dość słaby napęd, nędzne hamulce, napęd 1x, przeciętna waga. To raczej rower do rekreacji. Odnośnik do komentarza
Unblockable Opublikowano 10 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Dziękuję za odpowiedź. Przestaje się powoli łudzić, że uda mi się wyrwać coś sensownego do 6000. W grę wchodzi także używany, dobrze zachowany rower, więc jeśli ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż coś wartego uwagi, proszę pisać. Mam 185 cm wzrostu, pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Poluj. Rower na dobrych aluminiowych ramach to np. Specialized Diverge E5 (rama oznaczona A1 jest słaba), Cannondale Topstone. Widziałem też ścigających się USA ludzi na ramie przełajowej Specialized Crux E5. Sam mam taką. Wchodzi opona 38 mm z tyłu, 42 mm z przodu. Chodzą trochę taniej niż gravele. Odnośnik do komentarza
Unblockable Opublikowano 11 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Dziękuję za pomysł. Takiego Cruxa znalazłem 30 km od domu, więc mógłbym się przymierzyć. Zostanie mi jakieś 1500 zł na upgrade. Czy coś od razu warto wymienić? https://m.olx.pl/d/oferta/rower-gravelowy-specialized-crux-przelaj-gravel-alu-carbon-disc-okazja-CID767-IDQPvpw.html?reason=seller_listing|olx_shop_premium Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Trochę potarguj. Zaproponuj 4k, gdzieś po drodze się spotkacie. Marathony to ciężkie opony trekkingowe na asflat. Zdjąć i opylić albo uzgodnić żeby wymienili na inne. Jakie kupić? Nie ścigam się. Dla mnie ten Crux to jest rower zimowy i wyprawowy. Mam w nim opony Specialized Pathfinder. Być może bardziej obeznani w tematach gravelowych zaproponują lepsze. Hamulce TRP Spyre są tarczówkami mechanicznymi. Żeby dobrze działały wymagają bezkompresyjnych pancerzy np. Jagwire Pro i odpowiednich klocków. Shimano B01S powinny być ok. Jak nie będziesz zadowolony z hamowania to docelowo można polować na okazję jak ktoś będzie sprzedawał TRP Hy-Rd. To są najlepsze heble mechaniczno-hydrauliczne. Wystarczy przód wymienić. Jakby zabrakło przełożeń na asfalcie to mam korbę Tiagra 50x34 na zbyciu. Te koła są nędzne. Można kiedyś pomyśleć o ich wymianie. Na co to temat rzeka. Sądzę że ten mostek będzie za krótki. Pewnie potrzebujesz 110-120. Warto kupić Specialized Multi Clip z tulejkami regulującymi kąt nachylenia. Chodzą na OLX po ok. 150 Sztyca podsiodłowa pewnie też do zmiany. Musisz sobie zrobić pomiary. Przez VPN wchodzisz na Competive cyclist Bike Calculator i wypluje Ci jaki masz mieć setback w stosunku do osi suportu. On zależy od długości kości udowych. I do niego dopasujesz dosięg do kokpitu za pomocą mostka. Ja mam w swoim kierę typu flare Speca. Chodzą na OLX po 150-200. Przydaje się w terenie. Nie wiem jakie tam jest siodło. Chyba Toupe Sport. To dziadostwo. Opylić. Dobre i wygodne siodła Speca To Phenom Comp, Bridge Comp i Henge Comp. Chodzą po ok. 250 na OLX. Może siodło też wymienią w ramach negocjacji? A ogólnie bardzo fajny rower, wsiadać i jeździć. Odnośnik do komentarza
Unblockable Opublikowano 11 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Dziękuję bardzo za tak wyczerpująca odpowiedź;) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się