Skocz do zawartości

Karbonowe koło za 1000 złotych? Jest jeden haczyk :) [YT]


Rekomendowane odpowiedzi

Można używać tych kół (piast predictive steering) w amortyzatorach boost, które mają haki dostosowane do torque caps (praktycznie wszystkie współczesne RSy na goleniach 32, 35 i 36mm). Pod tarczę hamulcową trzeba dać podkładkę 2mm. Nie mniej jednak seria XRC jest do rowerów XC. Do ścieżkowca trzeba XMC.

Odnośnik do komentarza

Podkładanie czegokolwiek pod tarczę hamulcową do mnie nie przemawia, ale na pewno można pokombinować.

Odnośnie dedykowanych serii, to przecież jak założysz XRC do ścieżkowca, to się koła same z siebie nie rozpadną ? Jasna sprawa, że do szerszych opon lepiej dać szersze obręcze, ale ja właśnie chciałem dać 2,25 cala. I przy okazji sprawdzić czy ścieżkowiec taki jak Trance, po delikatnej kuracji odchudzającej będzie mógł bez bólu "zastąpić" sztywniaka.

Odnośnik do komentarza

Co do kół - same się nie rozpadną.  Ewentualnie od jazdy zgodnie z pierwotnie określonym przeznaczeniem roweru ?

DT jak większość szanujących się marek przypisuje do kół kategorię zastosowań ASTM. XRC to 3 (XC) a XMC to 4 (trail/AM). Różnica  w przypadku DT polega na wysokości dopuszczalnych dropów (60 vs. 120cm) oraz w nośności (110 vs. 120kg). Szerokość jest kwestią poboczną. Poza tym XRC występują w wersji 25 i 30mm, XMC 30mm.

MAN_WXWASTMSWWRXXS_WEB_ZZ_001.pdf (dtswiss.com)

W kwestii offsetu tarczy - od lat funkcjonują adaptery boost (gdzie podkładki pod tarcze są odpowiednio 3 lub 5mm) - z pkt widzenia ukł. hamulcowego działa to bez problemów.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...