Fatter Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 Ktory z tych 3 rowerow bylby lepszy. Rower bedzie uzywany w wiekszosci na drogach asfaltowych ktory osprzet lepszy?? https://www.halfords.ie/bikes/adventure-bikes/boardman-adv-8.9-mens-adventure-bike-2021-orange---s%2C-m%2C-l%2C-xl-frames-431830.html https://www.decathlon.ie/unlinked/313015-101429-men-s-gravel-bike-grvl-520-subcompact.html#/demodelsize-200xs/demodelcolor-8587697?queryID=d151c912497fa7d07ec6d5e2253cb011&objectID=4036477 https://www.decathlon.ie/unlinked/313016-99647-men-s-gravel-bike-grvl-520-sram-apex-1.html#/demodelsize-200xl/demodelcolor-8587698?queryID=d151c912497fa7d07ec6d5e2253cb011&objectID=4036481 Odnośnik do komentarza
Piwpaw Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 Brałbym tego pierwszego. GRX, duży zakres przełożeń, pełne hydrauliki, sztywne osie, widelec full carbon. No i o niebo ładniejszy od Tribanów. Ten Triban czerwony nie ma sztywnych osi, a tego na Apexie bym odpuścił, bo napęd z korbą z jednym blatem to lipa, jeśli chcesz jeździć głównie po asfalcie. Odnośnik do komentarza
Fatter Opublikowano 25 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 10 godzin temu, Piwpaw napisał: Brałbym tego pierwszego. GRX, duży zakres przełożeń, pełne hydrauliki, sztywne osie, widelec full carbon. No i o niebo ładniejszy od Tribanów. Ten Triban czerwony nie ma sztywnych osi, a tego na Apexie bym odpuścił, bo napęd z korbą z jednym blatem to lipa, jeśli chcesz jeździć głównie po asfalcie. Dziekuje bardzo za odpowiedz. Narazie nie ma zadnych rowerow dostepnych moze masz jakas inna propozycje na gravela zastanawiam sie nad cube nuroad pro 2021 ale rowery wroca dopoero na jesien wiec narazie sie na starym pobujam.? Odnośnik do komentarza
Piwpaw Opublikowano 25 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 Ten Cube ma szosową Tiagrę. Jeśli jeździsz głównie po asfalcie, a po terenie tylko okazjonalnie to będzie ok. W takiej sytuacji można też rozważyć rower typu szosa plus, np. Trek Domane lub Giant Contend AR. Tam wchodzą opony do 38 mm. Ale jeśli jeździsz więcej po terenie to warto pójść w GRX ze względu na dużo lepsze napinanie łańcucha, co powoduje, że łańcuch nie lata i nie obija się o ramę. Mam teraz GRX i różnica w stosunku do napędów szosowych jest naprawdę duża. Poza tym do jazdy po terenie GRX jest lepiej zestopniowany. Korba ma mniejsze tarcze 46 i 30, co z kasetą 11-34 albo 36 daje duży zapas miękkich przełożeń. Na typowo szosowym napędzie na terenowych podjazdach może być za twardo. Ja też jeżdżę głównie po asfalcie, ale jednak wolę GRX. Na asfalcie braknie przełożeń tylko na stromych zjazdach, ale na tym mi nie zależy, natomiast GRX jest bardziej uniwersalny i lepiej sprawdza się w terenie. Odnośnik do komentarza
Fatter Opublikowano 25 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 Dziwkuje za szybka odpowiedz bardzo pomocna Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się