detrevnikcin Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 CześćSzukam roweru trailowego do jazdy po terenie (zjazdy,podjazdy, kamienie, błoto,) i od czasu do czasu na jakąś dłuższą przejażdżkę po drodze asfaltowej/szutrowej.Na tą chwile jestem zainteresowany tymi rowerami:NS bikes eccentric lite NS bike eccentric djambo Marin san quentinMarin nail trail 6Proszę bardzo o opinie , relacje z jazdy, awaryjność, komfort jazdy, wady i zalety. Jeśli macie inne traile z tej półki cenowej (4000-6000) też poprosze o model. Pozdrawiam? Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Nie znam się, więc się wypowiem. Tak średnio bym powiedział. Znam się raczej na rowerach do XC, w XC przekonania są takie, że napęd to minimum deore od shimano (alivio na jakiś amatorskich też można zobaczyć, ale na zjazdach łańcuch ostro obija Ci ramę) lub NX od Sram. CX ma tak samo jak NX 12 rzędowy napęd ale sprężyna nie jest taka mocna i na szybkich zjazdach łańcuch lata. Jeśli chodzi o amortyzatory to królują fox, Rockshock, Manitou, SR suntour ma raczej opinie mniej wytrzymałego amortyzatora - w mojej opinii ujdzie, przy mniej ambitnej jeździe. Do tego hamulce minimum mt 400 w górę. W podesłanych przez Ciebie propozycjach jedynie Marin nail trail 6 prawie się łapie w potrzeby jazdy XC, nie wiem, jak to się odnosi do Trialu. Odnośnik do komentarza
detrevnikcin Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 3 godziny temu, Oskarr napisał: W podesłanych przez Ciebie propozycjach jedynie Marin nail trail 6 prawie się łapie w potrzeby jazdy XC, nie wiem, jak to się odnosi do Trialu. A jaki rower xc z tego przedziału cenowego byłby dobry na częste wypady w góry, najlepiej by było jakby to był rower który nie rozpadnie sie na pierwszych lepszych kamieniach (szukam roweru do 3000 uzywanego więc mysle ze przedział cenowy 4000-6000) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza