Skocz do zawartości

Lazaro integral V3/v4


Rekomendowane odpowiedzi

Część,

Temat widziałem się już parę razy przewinął, ale widziałem tylko posty z przed ok dwóch lat, wiec być może coś się zmieniło.

Planuję zakup roweru za max. ok. 1700zł. Widziałem, że polecany był integral V3, ale zastanawiam się, czy nie dołożyć do V4, a może w ogóle sugerowali byście aktualnie co innego? Ja niestety jestem totalnym laikiem, więc się nie znam.

Rower w głównej mierze będzie wykorzystywany do jazdy po mieście, ewentualnie ubitych drogach leśnych itp. jakby nadawał się do jakiś większych zasięgów też było by fajnie. Bez żadnej jazdy wyczynowej. Po prostu chce się w miarę sprawnie i w miarę wygodnie przemieszczać.

 

Z góry bardzo dziękuję, za wszelkie rady i propozycje. :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Zerknij na to http://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-x-force-v4-men-2020_pid=261 - jeśli nie będziesz szalał to hamulce V-brek nie będą CI przeszkadzały a na pewno uproszcza ewentualna konserwację - rower jest na b. dobrym jak na te klase roweru osprzędzie "do pedałowania" a dobrze wyregulowane hamulce V-brek nie są kłopotem - cena w tym wzgledzie mieści się w twoim bydżecie.
Jesli zas podszedłbyś "inaczej i sprytniej do zakupów to https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-indiana-cross-5-0-m19-czarny-brazowy#topVariants - ten rower w zasadzie jest podoby do tamtego dwie rzczy jednak mocno czynia go atrakcyjniejszym - hamulec hydrauliczny (znacznie bardziej skuteczny jak "poszalejesz" i ... płatnośc ratalna - dzisiaj płacisz pół roweru czyli 1000 zł a drugie pół za pół roku - czyli za 1000 zł dostajesz rower a przez kolejne 6 miechów zbierasz po 50 zł (no bo chcąc wydac 700 oszczędzasz, wkłądasz do skarpety i za pół roku dorzucasz 6x50 + 700 = 2000) i masz ciut lepszy rower niz lazaro ...

Acha - nie podałes rozmiarów założyłem że pasujesz do ramy 19 (a cos trzeba załozyc aby proponowac konkretnie)

Odnośnik do komentarza

Akuart 21' bo mam  190cm wzrostu, ale rozmiar ramy nie wzbudzał u mnie żadnych wątpliwości. Co do rozkładania na raty to u mnie też nie problem, mogę kupić rower za 2000zl, więc ta zaletą u mnie odpada.

Kwastia, czy jest sens dopłacać kolejne 300zł za hamulce tarczowe (lazaro elitry V3 też takie posiada, a różnica w cenie jest jednak zawsze mniejsza. Nie chcę się zapędzić, bo zaraz będę dokładał dokładał i zrobić się 3000zl potem 4000...itd.

Nie mniejszej dzięki napewno rozważę tego Crossa skoro mówisz, że to nie jest cena "za znaczek". ?

Odnośnik do komentarza

Zazwyczaj pytając oczekujesz zwartej informacji która jest konkretna odpowiedzia na pytanie - mniej oczekujesz wyjasnień które powoduja że pada konkretny model roweru czy czegokolwiek - wrzucasz pieniązek dostajesz puszke koniec - ale dlaczego? no na to pytanie konieczna byłaby dłuższa debata polegajaca na wyjasnieniu dlaczego V-brejki nie sa złe ale tarczowe sa lepsze ale gorsze ale mimo wszystko lepsze choc droższe itd. ...
Cross to rower do niczego i do wszystkiego - od biedy poleci po szutrze i da rade na szosie poza tym jest niedrogi (relatywnie do mozliwości jakie daje) ale w deszczu jest do toopy - bo nie ma błotników więc zachlaie Cie dokumentnie, nic nim nie powieziesz bo zero bagażnika itd. itp. Do tzw. pojeżdżawek w soneczny dziń - ideał - i nic poza tym, chyba że go dopsożysz a do tego potrzebne sa dziurki w ramie itd. - czyli znowu bez wnikania - x-force to dobry prosty rower do jazdy .. i tyle, byleby słońce świeciło ?

Problem pojawi sie gdy "poczujesz zew" czyli jazda na rowerze sprawi Ci przyjemnośc - wtedy lazaro stanie sie chłamem bo zaczniesz dostrzegac upierdliwe szczegóły - wtedy te 3 tysie będzie akuratne do rozwagi za rower ? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...