grzegmis Opublikowano 18 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Wydawało mi się ze dłuższy mostek, wyciągnie w przód postawę na rowerze co spowoduje jeszcze mocniejsze zadzieranie głowy. Gripy zamowie jutro, jeśli tylko mogą pomoc będzie super. Aktualnie mam mostek i kierownice hussefelt - w takim razie będę musiał zmienić mostek na dłuższy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
grzegmis Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Założyłem mostek truvativ XR 110mm, zdjęcie poniżej słabej jakości ale coś tam obrazuje. Podsumowując, z tak długim mostkiem nie dało się jeździć komfortowo. Bardzo wyciągnięta pozycja, przeprost w łokciach i drętwiejącą palce po 6kmWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 No niestety trzeba dojść do optymalnej pozycji metodą prób i błędów. Odnośnik do komentarza
grzegmis Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Zastanawiam się w która stronę brnąc w takim razie. Pozycja wyciągnięta podpowiada ze to nie tego oczekuje. Czy zatem było dobrze z hussefeltem? A może coś pomiędzy? Może zostawić hussefelt a zmienić kierownice na raka z wniosem? Prosta?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Nie wiem. Ja i większość kolegów mamy w mtb mostek ustawiony do w miarę agresywnej jazdy czyli równolegle do podłoża. Kierownice mamy XC czyli stosunkowo proste. Niestety trzeba pomału znaleźć jakieś swoje optimum. Ty masz rower, który, jeśli się nie mylę ma skopaną geometrię przez wymianę widelca z innego rozmiaru. Tak naprawdę żeby uzyskać kokpit jak w normalnym rowerze, mostek powinien być ustawiony na duży minus. Odnośnik do komentarza
grzegmis Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 No i muszę zdementować plotki ;) Porównując nowy widelec i stary amortyzowany - były identyczne 1:1. Wydaje się większy bo nie ma „korony” tuż nad kołem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Ok, czyli kokpit masz na standardowym poziomie ? Odnośnik do komentarza
grzegmis Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Znalazłem na Allegro ofertę kół;Obręcze accent generacjom xc a posty to maszynowe Force. Cena za komplet 430zlMożna prosić o opinie? Warto kupić ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
grzegmis Opublikowano 7 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Cześć ;) Koła zostały zmienione na dartmoor raider z popularnymi piastami maszynowymi novAtec ;) jestem niesamowicie zadowolony, aktualnie wyglada to tak:Wymieniłem również korbę na dwu rzędowa slx 36x26T. Pojawia się pytanie, czy zauważę różnice jeśli zmienię tylna przerzutkę slx (m7000 SGS ) na model XT m8000 sg lub m786 gs? I czy one obsłużą aktualny napęd (2x10)?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się