maikel Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Cześć zamierzam zakupić nowy rower górski. Znalazłem przeceniony model Rometa https://szprychashop.pl/pl/p/ROMET-RAMBLER-3-27%2C5-2016/163 Czy w cenie 1700 zł znajdę coś lepszego? Czy ten model to dobry wybór? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 To nie jest rower górski tylko produkt roweropodobny. Sugeruję zakup roweru używanego jeśli ma służyć do jazdy w terenie. Do sklepu po bułki czy po ścieżkach rowerowych się nada. Odnośnik do komentarza
maikel Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Nie jestem profesjonalistą. Nie będę robił nie wiadomo czego na tym rowerze. Nie myślałem też nad zakupem roweru używanego. Chciałbym tylko wiedzieć czy w tej cenie znajdę coś lepszego. Odpowiedź, że wszystko jedno bo to szajs mi nie pomoże. ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Ma dwa koła i jedzie. Nie amortyzuje bo jego amortyzator to atrapa. Sugeruję przejść się do Media Expert bo mają teraz całkiem przyzwoite Indiany. Czy w tej cenie znajdziesz coś lepszego nie wiem, bo nie interesuję się produktami roweropodobnymi. Najtańszy nowy rower mający sens do jazdy terenowej wygląda tak:https://www.mediaexpert.pl/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-pulser-5-9-m19-czarno-grafitowy,id-1272952 Odnośnik do komentarza
maikel Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 To już coś konkretnego, dzięki ? Przyjrzę się tej Indianie. Rozumiem, że przy wzroście >190 cm najbardziej odpowiednie będą rama 21 i opony 29? Odnośnik do komentarza
smalec5 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 tak dokladnie, tez bym ci indiane polecil bo chyba wychodzi najlepiej osprzętowo w porownaniu do ceny. Odnośnik do komentarza