Gość Cuchu19 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Witam, planuję kupić solidny rower crossowy w cenie do 2000zł, ale bardzo trudno mi się zdecydować. Mam nadzieję, że pomożecie. Póki co najbardziej przekonywały mnie modele od Meridy, Unibike, czy Kellys. Sporo osób poleca też Krossy. A może lepiej dopłacić i kupić np. Cube (https://skiteam.pl/rowery-2019/10854-rower-cube-245100-nature.html?fbclid=IwAR3U8WCO3IAemSjtaKoQtd12VME1gbw7lOZm7U9VZd556QNO8KaEv3_7JqI), który bardzo mi się podoba? Przede wszystkim chodzi mi o jakość i wygodę jazdy. Wygląd nie gra aż tak istotnej roli. Z góry dziękuję! P.S. Mam 173 wzorstu, jaki rozmiar ramy będzie dla mnie idealny? Odnośnik do komentarza
smalec5 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Witam! W tym wzroscie wybrał bym rame o rozmiarze M-19. A co do tego Cube to słaby ma osprzęt w tej cenie. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-romet-mustang-m2-2019-pd19404/?v_Id=128213 https://trekking24.pl/pl/rowery-gorskie-2018/2537-rower-kross-level-40-2018-po-przegladzie-dostawa-gratis-autoryzowany-dealer-kross-5904993364147.html?utm_source=ceneo&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=rower-kross-level-40-2018-po-przegladzie-dostawa-gratis-autoryzowany-dealer-kross&ceneo https://www.mediaexpert.pl/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m19-czarno-grafitowy,id-1272952 Odnośnik do komentarza
melbor Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 No powiem Ci, że smalec może mieć rację co do rowerów indiany. Sam mam taki od zeszłego roku i jestem bardzo zadowolony. Miałem ten sam dylemat ponieważ tez byłem początkującym kilka msc temu kupilem juz inny rower, ale indiana na poczatek dobrze sie spisywal ? Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Z tego co się orientuje, to indiana to rowery produkowane przez Krossa, na ich ramach dla marketów. W tej cenie wolałbym Indianę na lepszym osprzęcie i troszkę gorszej ramie niż Cube na lepszej ramie i gorszym osprzęcie. W tej kategorii cenowej różnica w ramach to będzie np. 200 gramów, których w normalnej jeździe się nie czuje, zyskasz za to lepszy, wytrzymalszy, lżejszy osprzęt. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się