Skocz do zawartości

Rower do 1650zl


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rozglądam się za rowerem dla siebie, mężczyzna 1.8m. planuję jazdę w 80% płasko miejską w 20 tereny przymiejskie, jakiś lasek czy górka. Przyglądam się czemuś z rodziny cross\trekking (bardziej cross).

Lokalne sklepy mam dość słabo zaopatrzone w to co jest polecane na forach także przymiarka będzie trochę utrudniona.

Cenowy max to wspomniane 1650.

https://allegro.pl/oferta/rower-cross-28-vellberg-explorer-4-2-deore-19-8232212425

Jeden ze sklepów ma na stanie krossa evado 3.0 za 1600

No i pytanie iść w jedną z tych opcji czy coś innego i w miarę możliwości tańszego? 

Plusem explorera jest deore, jaki że jestem zielony w rowerowe klocki to dajcie znać czy warto w to inwestować (osprzętowy standard na rynku jest o 1\2 'oczka' niżej z tego co widziałem)

 

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza

Za tą kwotę będzie ciężko znaleźć coś lepszego. Jedyne co można doradzić, to jeśli jesteś wstanie dołożyć kilka stów, to bardzo dobrą poropozycją w tym roku jest rower Indiana (rowery od Krossa dla MediaExpert).

https://www.mediaexpert.pl/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m19-czarno-grafitowy,id-1272952

Tu również jest Deore, ale amortyzator jest dużo lepszy - będzie lepiej pracował i więcej wytrzyma. Do tego koła 29 cali.

Ważne, żeby trafić z rozmiarem.

Odnośnik do komentarza