kjanosik Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Cześć potrzebuje podpowiedzi w wyborze nowego roweru, mój staruszek 20-kilku letni niestety doźywa swego końca. Potrzebuję roweru do codziennej jazdy do pracy ( czyli po mieście) ale także na wakacyjne wycieczki, nie wykluczam również ponownego startu w triathlonie. Czy jest jakiś typ roweru który spełni moje potrzeby? Nie bardzo czuje różnice między tymi wszystkimi typami (20 lat temu ich nie było ?) - fitness, gravel, Urban, cross? Dzisiaj w sklepie zaproponowano mi Merida Speeder 300 Juliet model z 2017r ( nie ukrywam wykracza on cenowo poza planowany budżet ale nie jest to nieosiągalna półka cenowa). Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Po mieście finess, cross i mtb najlepiej się sprawują. W triathlonie raz na rok można i na fat bike'u startować. Widziałem gościa na nim na triathlonie w Olsztynie. Można tez pożyczyć rower na jedną imprezę. Rower na triathlon wyklucza się z rowerem na miasto, chyba że wynik w nodze rowerowej nie ma żadnego znaczenia. Odnośnik do komentarza
kjanosik Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Dzięki jajacek. W triathlonie to dla przyjemności ? o podium nie marzę, przynajmniej na razie. Do tej pory startowała w kameralnych zawodach na starym góral u na miejskich oponach więc nowy rower i tak będzie jak mercedes. A co sądzisz o Merida Speeder 300 Juliet -mogę kupić model z 2017 r Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Nie jestem wielkim zwolennikiem takich rowerów. Aczkolwiek mam obecnie podobny do jazdy po mieście. Z tym że mój to taniutki bułkowóz nie rzucający się w oczy z 1998 ?. Miałem kiedyś podobny rower jak ten podlinkowany. Problem był z nim taki że nie akceptował szerszych opon i błotników jednocześnie. A do jazdy po mieście potrzebne są pełne błotniki. Poza tym podlinkowany rower ma typowy napęd szosowy, jak w kolarzówce. W konfiguracji w której jest sprzedawany ma korbę 50x34, której trudno się używa w mieście. Albo trzeba zmienić największy blat na 46 (100-150 zł) albo wybrać coś innego. Na pewno szybki, żwawy rower ale mam podejrzenie że to przerobiona rama przełajowa, która akceptuje opony do 700x33 i nie ma otworów do montażu błotników. Trzeba by sprawdzić u źródła. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się