martaag Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Witam. Jestem nowa w temacie i zupełnie nie znam się na rowerach, dlatego byłabym wdzięczna za Waszą pomoc. Szukam szybkiego roweru crossowego, do miasta i w lekki teren, który mi posłuży przez lata (jeżdżę tylko w okresie wiosennym i jesiennym) w przystępnej cenie - plus/minus 1500zł. Zależy mi również na w miarę lekkiej ramie, bo będę musiała go wnosić na drugie piętro. Zrobiłam mały research i najlepszą opcją wydaje się być Lazaro Integral V3 https://allegro.pl/oferta/2018-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-men-17-7231733921 Co o nim myślicie? A może macie jakieś lepsze propozycje? Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Lazaro, Kands, Indiana i Unibike. W tej cenie wielkich różnic. Kup taki, który podoba się Tobie najbardziej. Zastanów się nad rozmiarem roweru. Odnośnik do komentarza
martaag Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 A co myślicie o rowerze Kross Seto? Jeśli chodzi o teren, to tylko utwardzone drogi leśne, więc może amortyzatory nie są w tym wypadku niezbędne? Dodam, że bardzo zależy mi na lekkości. Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Będzie gorszy osprzętowo od zaproponowanych wyżej. Wagi trzeba poszukać bo na stronie nie widzę. Do miasta dobry. Możesz dogadać się ze sprzedawcami Lazaro, Kands, Welberg czy Spartakus - przy zakupie zamiast amortyzatora moga wstawić sztywny widelec. Wtedy zyskasz na wadze, rower będzie miał prawdop. grupę Alivio i zaoszczędzisz też trochę kasy. Odnośnik do komentarza