Arinko Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 hej Forumowicze :) koleżanka chce kupić swoj pierwszy 29er. wymagania są takie aby był przynajmniej na deore i za jakimś sensownym amortyztroem. i koniecznie musi mieć otwory do montażu bagażnika pod sakwy. obecnie w grę wchodzi: cube attention sl https://bikepark24.pl/rower-gorski-mtb-cube-attention-sl-aquanblue-2018.html cube acces ws sl https://bikepark24.pl/rower-damski-gorski-mtb-cube-access-ws-sl-bluenraspberry-2018.html# merida big nine 300 http://www.arkus.sklep.pl/rower-merida-bignine-300-niebieski-2018-p-11248.html co myślicie? a może polecicie jakieś inne rowery w tej granicy cenowej? będę wdzięczna za porady, pozdrawiam Odnośnik do komentarza
mooniaa Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Cube :D ,najlepszy... mnie nie było stać na tą wersje :huh: ,mam trochę tańszą :rolleyes: Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 IMO jak ktoś pisze że chce otwory pod bagażnik pod sakwy to za dobry rower mtb nie jest mu potrzebny. Dlatego że jego koszt utrzymania będzie znaczny. Nie wiem czy podane przeze mnie rowery mają otwory i które są niebieskie ale do takich zastosowań polecam Cube Attention (bez SL), Romet Mustang, Ghost Kato 5.9 czy wskazana Merida Big Nine 300. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Jeszcze przypadkiem taki mi wpadł w oko na FB: https://www.domenasportowa.pl/product-pol-186161-Rower-gorski-meski-GT-Avalanche-Elite-29-2018-8294.html Odnośnik do komentarza
Arinko Opublikowano 1 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Dzięki Jacku. Sakwy to zdecydowanie nie będzie rowerowa codzienność ale teren każdy z tych rowerów fajnie ogarnia i może nie ma sensu inwestować w coś co będzie droższe w utrzymaniu. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Pełny serwis amora powietrznego dobrej klasy kosztuje 300 zł. Powinno się robić w zasadzie co 100h jazdy albo chociaż raz rocznie. Serwis amora olejowo-sprężynowego jak w Attention (bez SL) kosztuje 50-80 zł i należy go robić raz na 2-3 lata. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się