Skocz do zawartości

Pierwsza szosa


Rekomendowane odpowiedzi

W tym roku zacząłem regularnie jeździć na rowerze(obecnie na trekkingowym). Uznałem, że przyszedł czas na zmianę, na szosowy.

Nie chcę na początek wydawać jakoś dużo pieniędzy(max 1200 zł) W mojej okolicy znalazłem takie coś:

https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-szosowka-red-bull-58cm-23cale-shimano-sora-CID767-IDv8N20.html#6122696d40

 

Nie znam się za bardzo na rowerach i osprzęcie. Proszę o jakieś opinie na temat ww roweru. Czy nada się na pierwszą szosę?

Ewentualnie czy w cenie do 1200 zł znajdę coś bardziej godnego uwagi?

Mam 180 cm wzrostu i ważę obecnie  93 kg( nie wiem czy to jakaś istotna informacja) i powoli spada.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Jestem posiadaczem tribana 3 którego zakupiłem miesiąc temu za symboliczne 1000 zł, dla mnie bomba. Spełnia moje oczekiwania, jedyne co wymieniłem w nim to opony na szersze ( z 23c) na 28c  oraz siodełko ( u każdego kwestia indywidualna). Nie wiem czy uda Ci się znaleźć  takiego tribana na olxa, ale chyba ( jeśli się mylę proszę mnie poprawić), to triban 500 jest jego odmłodzoną wersją. Dojeżdżam nim codziennie do pracy 17 km ( polecam jako bardzo tani,zdrowy i przyjemny  środek transportu do pracy, i kawy rano nie trzeba bo endorfiny wprawiają w niesamowity stan, taki że energia roznosi o 7 rano). Kilka razy w tygodniu wyruszam na 50 kmowe przejażdżki.

W moim przypadku  przez kilka dni kierownica barankowa wydawała się bardzo niewygodna ( drętwiały mi nadgarstki), ale teraz jest to wg mnie najwygodniejsza kierownica jakiej kiedykolwiek używałem, zmienił bym tylko asfalty na lepsze i ograniczył natężenie ruchu samochodowego.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się