waclawek Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 W tym roku zacząłem regularnie jeździć na rowerze(obecnie na trekkingowym). Uznałem, że przyszedł czas na zmianę, na szosowy. Nie chcę na początek wydawać jakoś dużo pieniędzy(max 1200 zł) W mojej okolicy znalazłem takie coś: https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-szosowka-red-bull-58cm-23cale-shimano-sora-CID767-IDv8N20.html#6122696d40 Nie znam się za bardzo na rowerach i osprzęcie. Proszę o jakieś opinie na temat ww roweru. Czy nada się na pierwszą szosę? Ewentualnie czy w cenie do 1200 zł znajdę coś bardziej godnego uwagi? Mam 180 cm wzrostu i ważę obecnie 93 kg( nie wiem czy to jakaś istotna informacja) i powoli spada. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza
niet Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Powinieneś szukać roweru o rozmiarze 56, może 54. Ten z linka jest zaduzy Odnośnik do komentarza
karol1994cz Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Jestem posiadaczem tribana 3 którego zakupiłem miesiąc temu za symboliczne 1000 zł, dla mnie bomba. Spełnia moje oczekiwania, jedyne co wymieniłem w nim to opony na szersze ( z 23c) na 28c oraz siodełko ( u każdego kwestia indywidualna). Nie wiem czy uda Ci się znaleźć takiego tribana na olxa, ale chyba ( jeśli się mylę proszę mnie poprawić), to triban 500 jest jego odmłodzoną wersją. Dojeżdżam nim codziennie do pracy 17 km ( polecam jako bardzo tani,zdrowy i przyjemny środek transportu do pracy, i kawy rano nie trzeba bo endorfiny wprawiają w niesamowity stan, taki że energia roznosi o 7 rano). Kilka razy w tygodniu wyruszam na 50 kmowe przejażdżki. W moim przypadku przez kilka dni kierownica barankowa wydawała się bardzo niewygodna ( drętwiały mi nadgarstki), ale teraz jest to wg mnie najwygodniejsza kierownica jakiej kiedykolwiek używałem, zmienił bym tylko asfalty na lepsze i ograniczył natężenie ruchu samochodowego. Odnośnik do komentarza