Skocz do zawartości

Laik szuka speca FIT


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
 Dzięki, że w ogóle kliknąłeś w ten temat. :)

 Ale przejdźmy do rzeczy, mianowicie poszukuję roweru dla siebie do 2k PLN. Jestem totalnym laikiem. Przewertowałem wiele tematów, postów oraz wszystkie rowerowe porady Łukasza ze wszystkich lat, nawet te najdroższe z 2016 roku z nadzieją na ogromną przecenę - o dziwo nie znalazłem upustu z 4k na 2k, ale na 2,5k już tak ;)

 Wybrałem wstępnie 5 modeli (linki poniżej) przedstawię po krótce do czego rower będzie mi służył, czego od niego oczekuje, a Ty, jeśli naprawdę się na tym znasz to proszę doradź albo przynajmniej odrzuć te modele, które z automatu nie spełnią moich wymogów.

 Skłaniam się ku rowerom typu FITNESS czy też CROSS, ale zdecydowałem już, że chciałbym SZTYWNY WIDELEC, czyli z tego co wiem to w gruncie rzeczy to samo - cross ze sztywnym widelcem=fitness(nieważne).
Głównie będę przemierzał asfalt codziennie od 20km+++ , nie zabraknie też wjazdu do miasta(ścieżek rowerowych etc) czy też wjazdu do lasu/leśne ścieżki(sporadycznie raczej) - lekkie tereny, żadne góry(utwardzony teren jak to się mówi ;) ). I tutaj dopuszczam opcję 2 par kół, jedne gdzieś tam może w lekki teren, a drugie na asfalcik. Dlatego nie wchodzi w grę ograniczenie tam do 30 powiedzmy, chciałbym mieć opcję włożenia szerszych kół. 

A tutaj 5 potencjalnych modeli: (oczywiście, jeśli macie coś lepszego na oku to nie krępujcie się)
 

  1. KELLYS PHYSIO 10 2017 - https://olimpiasport.pl/produkt/1055.21993.2.htm
  2. SPECIALIZED SIRRUS 2018  - https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-specialized-sirrus-sport-aluminiowy-2018?ff=13&fp=29367&gclid=Cj0KCQjwmPPYBRCgARIsALOziAPhh5a5u9QlsSvkH2wesQ_cgwWO7dNIXaWg19IbN-I1jHetNwIrCucaAgglEALw_wcB
  3. TREK FX 2 2018 - https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-crossowe/rowery-fitness/fx/fx-2/p/17455/?colorCode=black
  4. KROSS URBAN SETO - https://www.kross.pl/pl/2018/urban/seto