stiepan19pl Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Witam, szukam roweru crossowego do 1200zł, dodatkowo dodam, że ważę 115kg. Rower ma służyć na dojazdy do pracy 8km oraz dodatkowo na przejażdżki weekendowe 10-20 km. Chciałbym tu uzyskać rady jaki rower najlepiej kupić używany czy nowy, dodatkowo jak nowy to jaki konkretnie model, osobiście skłaniałbym się ku nowemu, ale czekam na Wasze opinie, ponieważ nie znam się dobrze na rowerach. Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Proponuję na początek przejrzeć tematy z ostatnich kilku tygodni. Pytań o rower w tej cenie jest mnóstwo. Odnośnik do komentarza
stiepan19pl Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Dzięki o tym nie pomyślałem... Jakbym nie miał takiej wagi jakiej mam to bym brał od razu Lazaro Integral V2, lecz niestety ważę ile ważę i chciałem zapytać się o opinie bardziej doświadczonych ludzi. Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 115 kg to nic wielkiego. Zazwyczaj rowery mają nośność do ok. 120kg (w zależności od producenta może to być trochę mniej lub więcej). Zadzwoń lub napisz do sprzedawcy bo teraz nie pamiętam jak jest w przypadku Lazaro, chyba 120kg... Odnośnik do komentarza
stiepan19pl Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 udźwig do 130kg ciężaru całkowitego. Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak bardzo różnią się model Lazaro integral V2 a integral V1? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza