Skocz do zawartości

Rower do pracy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuje roweru na dojazdy do pracy ,jest to około 10km drogi asfaltowej ale łatanej i z wybojami także zbyt gładka to nie jest ale myśle że tragedii też nie ma. Nie jeżdże jeszcze na rowerze, to dopiero ma być mój początek tej przygody. Właściwie to nie ma co się tu dużo rozpisywać bo próbowałem czytać poradniki itp. ale tych informacji jest strasznie dużo i itak się tego nie naucze więc poszukuje roweru mniej więcej do 800zł a właściwie mam już 2 upatrzone:

http://allegro.pl/rower-28-kands-trekking-galileo-meski-shimano-2017-i6725770461.html

http://allegro.pl/rower-vellberg-28-trip-trekking-19-shimano-2018-i7181365953.html#thumb/1

Jako że nie zamierzam jeździć po górach to wybrałem na cel rowery trekkingowe. Czy te powyższe się sprawdzą czy może znajdę coś lepszego ? I zależy mi na wmiare dobrej bezawaryjności i coś w stylu out of the box czyli że kupie rower i będę na nim poprostu jeździł i się nie martwił że trzeba coś tam poprawić czy zawieźć go do serwisu na jakąś konserwacje.I jeszcze jedno a mianowicie akcesoria ,chciałbym też żeby były błotniki i bagażnik ,a koszyk dokupie sobie sam bo widze że i tak większość trekkingowych w tej cenie ich nie ma. No i właśnie z tego względu crossy odpadają bo one są zazwyczaj gołe więc w razie czego prosiłbym o ich nie polecanie.

Odnośnik do komentarza

To są identyczne rowery w innym malowaniu i z inną nazwą.

 

I zależy mi na wmiare dobrej bezawaryjności i coś w stylu out of the box czyli że kupie rower i będę na nim poprostu jeździł i się nie martwił że trzeba coś tam poprawić czy zawieźć go do serwisu na jakąś konserwacje.

Taki rower nie istnieje. Każdy trzeba czasem podregulować, przeserwisować i tym bardziej konserwować (smarowanie łańcucha).

 

I jeszcze jedno a mianowicie akcesoria ,chciałbym też żeby były błotniki i bagażnik ,a koszyk dokupie sobie sam bo widze że i tak większość trekkingowych w tej cenie ich nie ma. No i właśnie z tego względu crossy odpadają bo one są zazwyczaj gołe więc w razie czego prosiłbym o ich nie polecanie.

Koszyk to akurat niezbyt dobre rozwiązanie - lepiej torbę/sakwę na bagażnik.

A co do crossów to jest to pod pewnymi względami lepsze rozwiązanie, bo kupujesz takie wyposażenie jakie chcesz, a nie jakie dają.

Odnośnik do komentarza

Z tą konserwacją i awaryjnością to wiadomo że nie będzie przez 50 lat chodził jak nówka bez żadnego wkładu i napraw ale chodzi raczej o to żeby to się zdarzało jak najrzadziej. Wyczytałem że to są bardzo proste modele więc liczyłem poprostu na to że jak coś jest proste to i w miare łatwo to naprawić a i w miare rzadko też się psuje.

Z tymi crossami to właśnie rzecz w tym że ja nie chcę się już za bardzo bawić w dokładanie rzeczy. Tak jak pisałem chce kupić rower i jeździć i raz na jakiś czas oddać do serwisu na konserwacje.

A jak z tymi rowerami co podałem linki ? Nie ma z nimi żadnych większych problemów ? Nadadzą się na początek przygody z rowerem ,narazie na te proste dojazdy do pracy?

Odnośnik do komentarza

Możesz brać i cieszyć się jazdą. Dupy nie urywają ale spokojnie dadzą radę. Na podobnym osprzęcie przejechałem wiele tys. km. A jak się zużyją części eksploatacyjne to tanio kupisz nowe. To zaleta prostych rozwiązań, wadą może być brak precyzji i częstsza konieczność regulacji np. tylnej przerzutki ale pooglądasz parę filmików na YT i sam będziesz mógł to robić.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...