Kacper Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Obecnie posiadam rowerek XC na Rock Shox Recon, trafiłem okazje kupna całego roweru z Rock Shox'iem Rebą RL z 2016 roku. Za rower z rebą trzeba zapłacić 1750 zł, w gratisie dostaje drugi amortyzator jaki był oryginalnie w tym rowerze, a oprócz oryginalnej specyfikacji zostały wymienione, również piasty na novateca (rower jest na napędzie Srama x7 3x9). I tu się rodzi pytanie czy opłaca się brać ten rower z rebą, wstawić do mojego freeda rebe, a recona sprzedać razem z tym rowerem (gdzie wcześniej była reba) i w taki sposób zrobić sobie spoko sprzęcik. Dodam, że na rebe nie mam gwarancji, a mój obecny recon jest na gwarancji razem z rowerem jeszcze przez 22 miesiące. Pozdrawiam :D Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 A co chcesz osiągnąć? Bo dostaniesz amor, który jest lżejszy ale sztywniejszy. Jak chcesz się ścigać i zależy Ci na wadze to może ok. Co prawda cena podejrzanie niska. Może jest jakiś haczyk, typu padający tłumik i za chwilę zgon amora. Odnośnik do komentarza
Kacper Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Amor był kupiony jako nowy bez gwarancji,powód sprzedaży (wymiana na lepszy sprzęt) Ale to akurat każdy może napisać przy sprzedaży Odnośnik do komentarza
Kacper Opublikowano 18 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 A co masz na myśli z większą sztywnoscia w rebie ? Sztywniej nie znaczy lepiej ? Jest szansa dokupienia osobno gumki na lage, tej co pokazuje do jakiego momentu amor siadl ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Większa sztywność to tak jak między samochodem ze sportowym zawieszeniem a SUVem. Sportowym pojedziesz szybciej ale mniej komfortowo. Recon został zaprojektowany jako amor komfortowy, Reba jako sportowy. Więc nie jest kwestia czy lepiej tylko czy komuś to odpowiada. Gumkę (o-ring) można dokupić ale żeby zamontować trzeba rozebrać amor. Odnośnik do komentarza
Kacper Opublikowano 18 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 O kurczę o tym nie wiedziałem, bardziej zależy mi na komforcie niż ściąganiu,żaden ze mnie maratonczyk dlatego zostane przy komforcie. Wiem wiem ale i tak amor pójdzie na przegląd więc jak już bedize rozebrany to można wykorzystać Odnośnik do komentarza
Kacper Opublikowano 18 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 http://www.bicyclehero.com/us/rockshox-air-piston-face-seal-o-ring-seal-boxxer-tora-recon-32mm.html coś takiego ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Nie znam się na częściach do amorów ale wygląda że to nie to. To jest uszczelka bo napisane "seal". Ale chyba każda gumka, która ma odpowiednią średnicę pasuje. Może ta też. Oryginalne zwykle są czerwone. Odnośnik do komentarza
Kacper Opublikowano 18 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Okej w takim razie szukam dalej, albo napisze do rock shoxa Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 http://www.edithtao.com/b/Rockshox-suspension-fork-travel-Red-o-rings-trip-for-the-32-mm-tube/7440613.html Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się