Skocz do zawartości

GT force expert.


Rekomendowane odpowiedzi

GT w prawie seryjnej specyfikacji. Zmieniłem tylko opony,siodło i gripy.

W planach jest zmiana przedniej zębatki na 30t i zacisków za 4tloczkowe.

Sprzęt powiedzmy że do wszystkiego, na ścieżki leśne, single i bikeparki. Po asfalcie też daje radę na nieco wyższym ciśnieniu niż na co dzień.

 

Specyfikacja:

Rama: GT Force Expert 2015 150skoku, rozmiar L

Damper Fox Float CDT Factory 190x51

Amortyzator Fox 34 Float CTD Evolution 160mm, QR15

Stery FSA Orbit C-40-ACB

 

Mostek Race Face Respond 45mm

Kierownica Race Face Respond 785mm

Gripy Dartmoor

 

Styca KS Lev integra + manetka KS Southpaw

Siodło Fizik Nisene.

 

 

Korba RaceFace Evolve

Zębatka Race Face Narrow Wide 32t

Support Race Face

Pedały Shimano PD-M530

Łańcuch KMC X10

Kaseta Sunrace 11-40 aluminiowa

Napinacz e.thirteen XCX

Przerzutka Tył Shimano Deore XT RD-M786-D GS

Manetka Shimano SLX SL-M670

 

Hamulce P+T Shimano SLX BR-M675 + klocki z radiatorami

Tarcze P+T Shimano SM-RT86 203/180mm

 

Obręcze P+T WTB STi23

Piasty Przód ->SLX QR15 centerlock; Tył->SLX 142x12

Opony: przód maxxis Minion DHF 2.35 EXO,

Tył, maxxis Aggressor 2.4

Zalane mleczkiem caffe latex.

Na zdjęciach jeszcze Stare opony i siodło.

 

20160814_221718_zps2bpb9hoe.jpg

 

20160814_221738_zpsoigrtece.jpg

Odnośnik do komentarza

Na zjazdówkę jeszcze za mało skoku ;)

Ten się zalicza bardziej do all mountain/enduro (chociaż większość modeli enduro ma powyżej 160 mm z tyłu).

Na podjazdach bardzo przydaje się regulacja CTD, a samo zawieszenie GT jest tak zrobione że nie buja jakoś bardzo i większość mocy z nóg, przekazywana jest na koła.

Na niskim ustawieniu SAGu,tzn ok 30/35% daje naprawdę dużo frajdy i bardzo wybacza braki w technice. Na codzień wolę twardsze ustawienie, na lokalnych trasach wystarcza w zupełności.

 

Stumpjumper jest typowym ścieżkowcem, a zwlaszcza wersje które miały Braina, były bardzo uniwersalnymi rowerami. One wychodziły fabrycznie z długim mostkiem, który jeśli się zmieniło na krótki drastycznie (oczywiście na plus) zmieniał feeling roweru i można było na tym nieźle poszaleć

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...