Proszku Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 GT w prawie seryjnej specyfikacji. Zmieniłem tylko opony,siodło i gripy. W planach jest zmiana przedniej zębatki na 30t i zacisków za 4tloczkowe. Sprzęt powiedzmy że do wszystkiego, na ścieżki leśne, single i bikeparki. Po asfalcie też daje radę na nieco wyższym ciśnieniu niż na co dzień. Specyfikacja: Rama: GT Force Expert 2015 150skoku, rozmiar L Damper Fox Float CDT Factory 190x51 Amortyzator Fox 34 Float CTD Evolution 160mm, QR15 Stery FSA Orbit C-40-ACB Mostek Race Face Respond 45mm Kierownica Race Face Respond 785mm Gripy Dartmoor Styca KS Lev integra + manetka KS Southpaw Siodło Fizik Nisene. Korba RaceFace Evolve Zębatka Race Face Narrow Wide 32t Support Race Face Pedały Shimano PD-M530 Łańcuch KMC X10 Kaseta Sunrace 11-40 aluminiowa Napinacz e.thirteen XCX Przerzutka Tył Shimano Deore XT RD-M786-D GS Manetka Shimano SLX SL-M670 Hamulce P+T Shimano SLX BR-M675 + klocki z radiatorami Tarcze P+T Shimano SM-RT86 203/180mm Obręcze P+T WTB STi23 Piasty Przód ->SLX QR15 centerlock; Tył->SLX 142x12 Opony: przód maxxis Minion DHF 2.35 EXO, Tył, maxxis Aggressor 2.4 Zalane mleczkiem caffe latex. Na zdjęciach jeszcze Stare opony i siodło. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Fajny ale strasznie duży skok amora. To jednak chyba zjazdówka? Na takich to się nie znam. Raz testowałem Speca Stumpjumpera FSR ale był dla mnie za wolny i za bardzo kanapowy. Wygoda była super ale do przodu ledwo jechał. Odnośnik do komentarza
Proszku Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Na zjazdówkę jeszcze za mało skoku ;) Ten się zalicza bardziej do all mountain/enduro (chociaż większość modeli enduro ma powyżej 160 mm z tyłu). Na podjazdach bardzo przydaje się regulacja CTD, a samo zawieszenie GT jest tak zrobione że nie buja jakoś bardzo i większość mocy z nóg, przekazywana jest na koła. Na niskim ustawieniu SAGu,tzn ok 30/35% daje naprawdę dużo frajdy i bardzo wybacza braki w technice. Na codzień wolę twardsze ustawienie, na lokalnych trasach wystarcza w zupełności. Stumpjumper jest typowym ścieżkowcem, a zwlaszcza wersje które miały Braina, były bardzo uniwersalnymi rowerami. One wychodziły fabrycznie z długim mostkiem, który jeśli się zmieniło na krótki drastycznie (oczywiście na plus) zmieniał feeling roweru i można było na tym nieźle poszaleć Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się