pawel3373 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Pikny! Kocham te piasty i słoneczko ;) Gratuluję polerki bo wiem że to maaasa zabawy -sam się teraz bawię się z heblami ZZR Powiedz mi tylko czemu tam jest tyle przelotek na górnej rurze? Odnośnik do komentarza
Acia Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Pikny! Kocham te piasty i słoneczko ;) Gratuluję polerki bo wiem że to maaasa zabawy -sam się teraz bawię się z heblami ZZR Powiedz mi tylko czemu tam jest tyle przelotek na górnej rurze? No taką ramę trafiłam a że nie chciałam jej lakierować to nie urżnęłam przelotek jeszcze:) Ale też mnie wkurzają. Linki nie pasują do francuskich hamulców więc też chyba muszę trochę ich zakończenie spiłować bo nie haczą. I wyszło, że jest za duży na mnie:) Co do polerki chciałabym wiedzieć więcej, większość robię ręcznie, nie chce mi się kupować tych tarcz na wiertarkę bo i tak za dużo sprzętów ale zastanawia mnie jak unikać wżerów czy takich małych czarnych kropeczek czasem, nie wiem czy to kwestia grubości papieru czy nie. Odnośnik do komentarza
pawel3373 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Ja też ręcznie poleruję, a co do wżerów - jak są jakieś naprawdę poważne, to zaczynasz od ostrzejszego papieru. Ja przy kierownicy która wyglądała jak siódme nieszczęście zaczynałem od 320! i bawiłem się kilka dni zanim dotarłem do 2500 ale efekt jest powalający, czego i tobie życzę. Odnośnik do komentarza
Mateuszeek Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Jak masz chwilę i chęci warto jest rozebrać te szczęki. Wyczyścić dokładnie, włącznie z tulejami, na których pracują. Ja swoje tak rozbierałem, czyściłem, w tuleje kapkę oleju, skręciłem na nowych śrubach tych głównych M6 (na imbus) i powycierałem szmatką. Efekt? Porównanie przed czyszczenia i po kosmiczne, dużo lżej pracowały i wyglądały jak nówki! :) Odnośnik do komentarza
Acia Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Jak masz chwilę i chęci warto jest rozebrać te szczęki. Wyczyścić dokładnie, włącznie z tulejami, na których pracują. Ja swoje tak rozbierałem, czyściłem, w tuleje kapkę oleju, skręciłem na nowych śrubach tych głównych M6 (na imbus) i powycierałem szmatką. Efekt? Porównanie przed czyszczenia i po kosmiczne, dużo lżej pracowały i wyglądały jak nówki! :) Hej, ja nie mogę jednej śruby odkręcić w nich bo jest chyba na stałe z tyłu jest tylko wgłębienie takie i zardzewiałe wszystko. Ta z czerwoną podkładką, nie wiem jak to zrobić a wiadomo nerwica mi nie pozwala też na zostawienie tego tak:) Co do kierownicy to też nie robiłam głębokiej polerki bo się bałam, to co było brzydkie przykryła niestety owijka, niestety bo nie lubię takich rzeczy zostawiać ale bałam się to anodę bo chyba to anoda zdzierać do zera. A poniżej śrubka problem Odnośnik do komentarza
Mateuszeek Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 U mnie na końcu tej śrubki były nakrętki, ja wymieniłem i śrubkę i nakrętki. Jeśli nie masz z tyłu nakrętki to może gwint do montażu jej jest w tylnej części hamulca więc spróbuj włożyć hebel w imadło jeśli to możliwe i oczywiście delikatnie co by nie porysować :D klucz i musi się odkręcić :) Odnośnik do komentarza
Acia Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 U mnie na końcu tej śrubki były nakrętki, ja wymieniłem i śrubkę i nakrętki. Jeśli nie masz z tyłu nakrętki to może gwint do montażu jej jest w tylnej części hamulca więc spróbuj włożyć hebel w imadło jeśli to możliwe i oczywiście delikatnie co by nie porysować :D klucz i musi się odkręcić :) Mateuszeek jesteś pewien, że to da się odkręcić? Odnośnik do komentarza
Mateuszeek Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W tej dziurce masz gwint? :P Jeśli tak to po odkręceniu (na siłę zapewne) trzeba by było rozwiercić tą dziurkę po czym dać dłuższą śrubkę powiedzmy M6, bądź M5 i z tyłu czyli tu gdzie masz foto teraz dać większą podkładkę żeby zasłonić rdzę (dobrze by było i ją wyczyścić), zainstalować nakrętkę i po sprawie :) Ja bym tak zrobił ^^ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się