iku47 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Hi, Lukasz administrator mowi ze dla niego nie ma sensu wydawac na rower wiecej niz 4500zl a za e-bike zeby byl w miare dobry to 8000 ?? jesli ktos sie zna na takich maszynach to jestem otwarty na sugestie, bo widze ze promocji jest mnostwo ale dla laika takiego jak ja to jest kosmos, ciezko sie zdecydowac :/ Pozdro Odnośnik do komentarza
Jeden Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Nie mam doświadczenia poza tym że miałem okazję przejechać się e-bike m z silnikiem Yamahy 250W zabawa przednia!!! Rower posiadał wspomaganie do 25km/h dostępne w trzech trybach. Ale z tego co widzę to najbardziej technologicznie posunięte są silniki właśnie Yamahy i Boscha. Odnośnik do komentarza
iku47 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Forumowicz ten rower jest na dobrym osprzecie ?? http://www.radon-bikes.de/en/bikes-2016/e-bikes/urban-e-bikes/sunset-hybrid/scart-hybrid/ czy zaproponowal bys mi za ta cene cos innego ?? POZDRO Odnośnik do komentarza
Jeden Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Specyfikacja wygląda obiecująco. 19,4 kg to chyba dobry wynik mój mieszczuch Batavus nie jest e-bikie m i ze skrzynią na przednim bagażniku waży 22 kg ;) Amortyzator Suntoura ale powietrzny, napęd na XT. U konkurencji ceny zaczynają się bliżej 10.000zł Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Osprzęt dobry, stosunek osprzęt cena też Odnośnik do komentarza
iku47 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 A możecie koledzy coś polecić innego ?? coś z CUBE czy GIANTA ?? Odnośnik do komentarza
Marek Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Mnie interesują wyłącznie rowery enduro, więc jeśli już to w tej kategorii :) Odnośnik do komentarza