Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Serwis amora i dumpera. Właściciel przed sprzedażą raczej nie inwestował w serwis więc pewnie uszczelki i olej do wymiany. Koszt jakieś 500-700. No i jak będziesz intensywnie użytkować to serwis amora i dumpera co rok (uszczelki plus olej) plus serwis hamulców, suporty, piast itd. Niestety im bardziej skomplikowany rower tym więcej kosztuje jego utrzymanie. Jak z samochodem.

Odnośnik do komentarza

To co na zewnątrz to widać czy zjechane czy nie. Korba, przerzutki. To co wewnątrz czyli stan amora czy piast nie ocenisz. Kupno takiego roweru to loteria. Możesz dobrze trafić i nie będzie w nim nic do roboty a jak źle trafisz to dołożysz drugie tyle żeby był w stanie nadającym się do regularnego jeżdżenia.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...