Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wydaje mi się że różnica w tych rowerach są na tyle niewielkie że kierowałbym się wyborem w ten sposób żeby pasażerkę posadzić na dany rower i zobaczyć który jest jej bardziej pasuje. Można też kierować się kolorem. Może być też istotna kwestia gwarancji Czyli jeśli w rowerze zacznie się coś rozregulować coś psuć żeby łatwo było oddać do naprawy. Czyli podaje tutaj takie kryteria poza techniczne.

Odnośnik do komentarza

Przepraszam. Popatrzyłem jeszcze raz dokładniej i jeden jedyny rower to Kellys. On jedyny ma hamulce V breaki -  będą to proste hamulce, które będą skutecznie hamować. Pozostałe rowery mają najbardziej badziewne wersje hamulców tarczowych ( jak pani popatrzy to na przednim i tylnym kole wokół piasty jest taka niewielka tarcza metalowa i tam są klocki hamulcowe a Kellys ma hamulce przy oponie). Dzisiaj byłem w sklepie rowerowym i jeździłem chyba na czterech lub pięciu rowerach górskich -   poważne konstrukcje, ceny około 5000 zł i połowa z tych rowerów w ogóle nie hamowała, mając kiepskie wersje hamulców tarczowych... A mówimy o rowerach trzy klasy lepszych. Także w takim budżecie, jak ma Pani, proszę kupić rower z hamulcami V brake, które hamują w ten sposób, że klocki dochodzą do obręczy (dawniej mówiło się rafki).

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...